Label 10

Home » , , , » Raja Baharin Punyai Sebab Menghasut Peniaga Pasar Payang !!

Raja Baharin Punyai Sebab Menghasut Peniaga Pasar Payang !!

Written By AAKJ on Thursday, February 21, 2013 | 12:00 PM





Isu Pasar Payang Terengganu yang punyai kenangan tersendiri ni dah mula masuk bab melalut..kononnya inilah warisan sejarah yang wajib d pertahankan..kononnya inilah mercu tanda untuk pelancung datang Terengganu..perghHH ayat-ayat nostalgik mula bermain d bibir puok taik ni yang mana d ketuai atau dia sendiri cuba nak cipta nama..Raja Baharin yang baru je nikah dengan artis..hahaha warisan la konon..isss terasa nak ludoh weHH !!

Pada pengamatan aakj..sebenarnya Raja Baharin ni mula mengamuk..mungkin sebab dia tak dapat projek tu kot hehe opss sori lah kalau tekaan aakj meleset..ye lah selama ini projek mega d Terengganu..Raja Bahrin ni selalu gak dapat termasuk Stadium yang runtuh bangun dan runtuh tu..sapa yang reka..sapa yang buat design hingga tersungkur menyembah bumi ?

Takkan asyik kita je dapat projek kat negeri kita..orang lain pun belanar lagi yang ada keupayaan handle projek mega..anak Terengganu juga haha..arkitek hebat ramai..so agih-agih laa..janganlaa tamak haloba sangat..semua orang tau..kat luar Terengganu dapat projek..kat Terengganu pun dok pasang kabel juga ke..bila tak dapat yang besar maka ngamuk dan masuk pakatan haramjadah..kalu salah tekaan ni aakj minta maaf deh hehe

Kelapor (lapar tahap gaban) sangat ke nak jadi calon hehe..nak tunjuk skil bahawa dialah kononnya jaguh rakyat..akhirnya ketepek kena dengan Menteri Besar Terengganu..haha aakj dengar ayar berbisa keluar dari mulut MB ni..MB Ganu yang memang terkenal dengan keberanian berfakta bila berhujah dan berani kata PAS = Parti Ajaran Sesat !!

NI kata-kata yang Raja Baharin boleh simpan buat kenangan..mehh baca d SINI


Tengokla projek yang bakal 'boom'kan bukan sekadar ekonomi setempat Terengganu..domestik ekonomi malah bakal lahir satu mercu tanda baru Terengganu..PASAR PAYANG BERWAJAH MASA DEPAN..canggih !! tabik MB..salute Ganu Kite !!

Patutla royan..projek besar tu hahaha opsss sowiii...tak susah nak tahu sebab sawan..opsss lagi...

LAKARAN pembinaan Pasar Payang yang baru serta hotel lima bintang 23 tingkat dan apartment 30 tingkat mampu mengubah langskap pelancongan Terengganu. Pasar Payang akan kekal sebagai pusat jualan produk rakyat Terengganu seperti songket, batik, tembaga, kerepok lekor dan kiuh-muih
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
February 21, 2013 at 12:59 PM

elok dibuat baru, sebelum ni memang sesak kalau berjalan kat belah tingakat atas kalau nak membeli barang kadang2 terpaksa berhenti sebab orang lain nak lalu, tapi jangan jadi macam kat kelantan tu dah le.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger