Label 10

Home » , , » Pukima# Punya Blogger !! tuuiihHHH !! Vavi !!

Pukima# Punya Blogger !! tuuiihHHH !! Vavi !!

Written By AAKJ on Friday, February 22, 2013 | 9:30 PM

binatangBr1M

puok taik ni makin hari makin kasar..makin menghina apa saja yang Kerajan BN buat..menghina tahap gila babas !! vavi !!

Aakj rasa puok taik ni dah mulakan serangan gaya 'no mercy' !! serang tanpa belas kesian..katok kepala siapa saja yang sokong BN..tuuuihHH !!

Terbaru..kes nik aziz taik hina penerima BR1M !! entah foto ibu siapa d impose jadi muka lembu..terima kasih aakj ucapkan pada sahabat aakj yang cepat-cepat pintas foto ori milik siapa yang d hina sebegitu rupa..terima kasih pada RATU NAGA.

Photo: SEBARKAN SIKAP BIADAP ANJING2 BLOGGER PAKATAN HARAMJADDAH NIH................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bila anjing mula nak coverline perbuatan pope nik mereka.........DARI BLOG PEMBANGKANG..........PIC IBU SIAPA YANG MEREKA UBAH MENJADI HAIWAN INI........? BIADAP..........!!!!

========================================

LINK: http://suarapakatanrakyat.com/2013/02/penerima-br1m-memang-binatang/

Penerima BR1M Memang Binatang!!

MEMANG dalam keadaan sekarang, setiap pihak menunggu masa sahaja pihak yang satu lagi membuat silap.  Inilah yang berlaku semalam bila kenyataan Mursyidul Am PAS yang menyifatkan penerima Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) sebagai binatang, mendapat reaksi negatif dari sebahagian besar pengguna Internet.

Nik Aziz dipetik sebagai berkata “Orang yang menawarkan (wang) kepada orang, (sama seperti) kalau kita panggil ayam nak suruh ayam datang dekat, kita tabur hampas kelapa, tabur padi. Kalau nak panggil lembu kita bubuh (bagi) jerami”.

Betul lah statement tersebut, dimana yang salah?  Ada sesiapa boleh tunjukkan penulis?

Kenyataan ini tidak sepatutnya diterima sebagai penghinaan, sebaliknya satu pengajaran.  Mesejnya begitu jelas sekali, di masa hadapan, jangan terima pemberian wang tunai dari kerajaan BN sebab niatnya tidak baik, nak membeli undi rakyat.

Kalau dari kerajaan Pakatan Rakyat itu tidak mengapa kerana pemberian kita demi untuk mengurangkan beban rakyat, bukan memaksa mereka mengundi kita seperti mana yang cuba dilakukan BN sekarang!!

Inilah mesej sebenarnya yang cuba disampaikan Nik Aziz semalam.  Tapi pelik kenapa tidak ramai yang mahu melihatnya begitu (dari sudut positif)?

Pada penulis sendiri, memang menunggu kenyataan seumpama ini dikeluarkan dari mulut mana-mana pemimpin Pakatan Rakyat.  Maklum sahajala, sejak pemberian BR1M 2.0 ini dimulakan, tidak ada pemimpin Pakatan Rakyat yang mengeluarkan kenyataan membantah pemberian tersebut.

Berbeza dengan pemberian BR1M yang pertama dahulu, bila pemimpin-pemimpin PAS seperti Datuk Seri Abd Hadi Awang dan Nik Aziz sendiri mengeluarkan kenyataan mengharamkan wang tersebut, lama sebelum wang itu dibayar pun.

Jadi bila ada kenyataan seumpama ini dari Nik Aziz, maka kita sepatutnya menyokong dan mengelakkan diri dari menerima wang tersebut.  Terutama sekali orang Islam, orang bukan Islam tidak mengapa kerana hukum halal haram ini tidak terpakai kepada mereka.

Kalau masih berkeras juga untuk menerimanya, seolah-olah besar benar nilai RM 500 itu, maka terimalah hakikat menjadi haiwan.  Jangan salahkan Nik Aziz, jangan salahkan sesiapa, tapi salahkan diri sendiri kerana memilih jalan itu.


Nik aziz wajib bertanggungjawab terhadap penghinaan ini..semua salah Nik Aziz !! walau apa alasan dan penjelasan Nik Aziz mengenai maksud kata-kata taik vavi beliau..rakyat dah muak !!

Lain kali nik aziz tak perlu cakap bahasa berbunga..tak payah lepas cakap dan baiki apa makna apa yang beliau keluarkan..semua dah terlambat..rakyat mula tafsir pelbagai makna kerana nik aziz memang terkenal dengan mulut celuparnya !! tuuuiiiHHH lagi !!

Ni artikel yang amat menghina..klik SINI...vavi !!!
Share this article :

+ comments + 5 comments

February 22, 2013 at 10:01 PM

Memang cilako..BR1M haram ,masuk tabung tin milo halal walaupun duit BR1M

Anonymous
February 22, 2013 at 10:24 PM

Ulama' bermulut celupar......ermm..ulama' ke tu? Pada aku Nik Aziz aku x nk iktiraf sbg ulama'. Dh bnyk kes yg aku ragui tahap ulama die tu. Kalau Ustaz Haron Din mmg aku tabik die mmg taraf ulama. Xde celupar mcm Nik Aziz.

Anonymous
February 22, 2013 at 10:25 PM

tok guru babi..

Anonymous
February 23, 2013 at 12:15 AM

Aku nk sepak n.ajis

Anonymous
February 24, 2013 at 3:01 AM

Bo la weii paspispus..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger