Label 10

Home » , , , » Perangai Blogger Vavi Cari Nama Dekat PRU !! tuuiiHHH !! KING KONON

Perangai Blogger Vavi Cari Nama Dekat PRU !! tuuiiHHH !! KING KONON

Written By AAKJ on Wednesday, February 27, 2013 | 4:00 PM



KECOH !!!!! 

Kuku Besi pencinta seni fotografi mengamuk apabila,hasil karyanya diguna pakai oleh cybertrooper pembangkang untuk dijadikan bahan politik pembangkang tanpa meminta izin dari pemilik sebenar hasil karya tersebut. 

Sungguhpun telah dinasihatkan oleh KUKUBESI sendiri untuk tidak menggunakan hasil karyanya didalam arena politik,namun nasihat tersebut tidak diendahkan oleh cyber-trooper tersebut.Nasihat tersebut jelas diberikan oleh Kukubesi kepadanya didalam mesejnya secara terus kepada pemilik akaun FB yang bernama KING JASON...(aakj panggil dia taik kera hahaha tuiiihHH !! musush d awal berfacebook dulu)

Apa yang lebih MEMANASKAN keadaan lagi apabila hasil tersebut diubah "WATERMARK"nya yang asli iaitu KUKUBESI kepada namanya sendiri.Ini lah hakikatnya para bloggers dan cybertroopers pembangkang.Merampas , menciplak itu perkara biasa pada mereka.Demi perjuangan parti mereka,sanggup lakukan apa sahaja asalkan mereka nampak BAGUS !!! NAMPAK HEBAT !!! sedangkan mereka adalah umpama TIN KOSONG sahaja. 

ps: Bro kukubesi,sabar manusia itu ada batasnya. SAMAN !!!!!! 

sumber : HEADBOMB 


aakj ; vavi !! itu saja yang aakj nak dia dengar aakj panggil mangkok taik ni..kononnya dia tengah tenat cari duit musim PRU ni hahaha tuuiiiHHH !!

Balasundram memang undang BALA !! KANASAI !!

Baca d SINI
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger