Label 10

Home » , , , , , » Penerima BR1M Seumpama Ayam & Lembu !! Binatang !!

Penerima BR1M Seumpama Ayam & Lembu !! Binatang !!

Written By AAKJ on Thursday, February 21, 2013 | 2:00 PM



Ketika jutaan rakyat Malaysia bersyukur dengan pelbagai bantuan yang diberikan Kerajaan Pusat, Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sebaliknya menyamakan usaha murni itu sebagai ‘memberikan hampas kelapa dan padi serta jerami kepada ayam dan lembu’.

Menurut Menteri Besar Kelantan itu, pemberian wang ringgit sangat mendapat sambutan kerana sama dengan ayam dan lembu yang akan datang sekiranya manusia memberikan haiwan tersebut makanan yang digemari.

Selanjutnya d SINI



Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
February 21, 2013 at 2:32 PM

Dasar mulot longkang nyer org tua....dia anak branak trmsk bini dia rembat tanah dan hak rakyat kelantan, bole la idop senang tapi bila mampos nnt vellfire kat donia akan bertukar mnjadi HELLFIRE kat kuboq..

February 21, 2013 at 3:10 PM

Salam,

Pok nik ni dia ingat dia pergi UMRAh/Mekkah macam pergi gereja hujunga minggu lepas buat pengakuan dosa minggu ni buat dosa baru pastu cuci le dosa balik minggu depan.

Anonymous
February 22, 2013 at 1:03 AM

Aku sebagai penerima Brim,kalau dia boleh gelar orang yang terima Brim sebegitu,di sini aku nak gelar dia ulamak pukimak.....suka-suka dia ja nak kata kat orang...

Anonymous
February 22, 2013 at 3:09 AM

Nicky Aacis bukan g umrah kot..fis g US tu..g lawat kwn2..XP™

February 22, 2013 at 12:45 PM

Bagusla Bik Aziz.. Bagi wang salah.. Kalau tak bagi apa-apa tak salah.. Patut la Kelantan macam tu.. Patut la kerajaan rampas tanah rakyat Kelantan.. Bagi kat rakyat nanti salah.. Minum air kotor dapat pahala sebab tu tak boleh minum air bersih.. Patut la tak didirikan masjid di Kelantan.. Tak boleh dirikan masjid sebab salah kena dirikan patung buddha banyak-banyak.. Terima bantuan BR1M dari kerajaan dianggap seperti binatang.. Yang terima BR1M dari rakyat dalam tin milo macam apa pulak? Macam setan!!

Anonymous
February 22, 2013 at 11:58 PM

Dengar cerita dia pergi Mekah dulu pun ada orang sponsor. Apa bezanya tu. BR1M ramai yang dapat faedah. Dia pegi Mekah polok sorang-sorang.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger