Label 10

Home » , , , » Kempen Selamatkan Budak FUC# Permaisuri Agong Bermula

Kempen Selamatkan Budak FUC# Permaisuri Agong Bermula

Written By AAKJ on Wednesday, February 13, 2013 | 2:30 PM


kedilan untuk koe pei

Semalam berlaku insiden yang amat melukakan hati umat Melayu. Raja Permaisuri Agong dihina bila seorang pemuda cina dengan lagak sombong dan samseng telah menunjukkan 'isyarat jari tengah'. Isyarat yang amat lucah dengan maksud untuk tidak menghormati langsung Permaisuri Agong.

Bukan itu saja, pemuda Cina tersebut juga seolah mencabar pihak polis untuk menahannya dan juga telah mengeluarkan kata-kata yang amat menghina bukan saja anggota polis namun umat Melayu. Beliau mengatakan polis tidak berkuasa di Pulau Pinang. Akhirnya beliau ditahan dan disoal siasat.

Siapa dalang anjing kurap ni..sila klik d SINI
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
February 13, 2013 at 2:44 PM

Seronoknya tinggal di Malaysia. Jika kita buat sesuatu yang melanggar undang-undang, dan kita kaitkan sikit dengan soal perkauman, bantuan guaman akan anda terima dengan mudah. Ada pihak berbesar hati akan tolong anda. Ayuh....kita start

Anonymous
February 13, 2013 at 2:52 PM

cINA mmg BAWAK SIAL sejak dari dulu lagi... sejak CINA PUNYA datuk moyang dari TONGSAN lagi sudah BAWAK sial MASUK tanah MELAYU !!!!

Anonymous
February 13, 2013 at 3:25 PM

Aku tak berparti = atas pagar. Aku berani kata SALAH UMNO, Pas Dan PKR dan NGO Melayu ..... PERNAH UMNO, PAS dan PKR BELA MELAYU YANG DI ANAIYA puak ni ..... Tengok budak bangsat tu .... dah terang terang salah masih mendapat pembelaan puak dia ..... Pas dan PKR lagi terok .... rela baring kat tengah jalan menghalang kereta Sultan yang nak lalu .....
Kesimpulannya... BERSATULAH Melayu ....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger