Label 10

Home » , , » DS Rosmah Di Tuduh Sihirkan Deepak !! tuuiHHH !!

DS Rosmah Di Tuduh Sihirkan Deepak !! tuuiHHH !!

Written By AAKJ on Tuesday, February 26, 2013 | 1:00 PM


tuuiiihHHH !! jarang aakj tulis mulakan dengan ludoh atas muka puok kera ni..tapi makin lama makin melampau..makin menjadi-jadi..makin gilaa..makin sesat !! babok !! booddo serupo sekut tawar mayat !!

Maaf..bukan emo..tapi memey nak marah tahap boleh kontrol..pukima# puok kera dah mula masuk gear 6 lori balak..dah mula sawan vavi..dah mula hilang akal..dah mula yakin bahawa mereka bakal d kapankan tanpa solat jenazah d PRU13 nanti !!

Tuduhan melampau terhadap isteri PM, Ds Rosmah bahawa beliau ada pelihara pelesit..puaka..kononnya Deepak dah gila kerana Ds Rosmah..walhal kerana hutang tak bayar lagi..nak bangkrap..tu yang dia naik sawan..aakj pun dengar lama dah..tapi tak confirm..!!

Hutang besar maka sawan pun jadi besar !! nak salahkan orang lain buat apa !! tuuiiiihHHH aakj ludah lagi !

Baca d SINI pertuduhan serius ini !!
Share this article :

+ comments + 5 comments

February 26, 2013 at 3:37 PM

Ala..kalau Rosmah nak sihir si deepak ni, dah lama kena sihir jadi gila... merepek la pembangkang ni.. mesti Idea Anwar Ibrahim...

February 26, 2013 at 6:02 PM

sihir???? baik rosmah guna sihir buat BN menang 3/3 daripada bazir atas pukimak ini.....

February 26, 2013 at 8:40 PM

nmpak sangat la yg pakatan harami nie sudah kekeringan modal untuk pru akan dtg nie...aku tengok muka deepak nie pon dah naik menyampah dah meniaga bankrap nk tuduh rosmah pulak rosmah bukan nyer orng bisnes mcm dia bg aku apa yg keluar dr mulut anjing pakatan harami nie smua nyer cerita syok sendiri...

February 26, 2013 at 9:11 PM

Bela pelesit pulak dah, ape kebenda la pakatan haram ni, yang ko percaya sgt kata si deepak ni buat pe, ko ingat duk dalam hutan ke main sihir2 datang nenek kebayan zuraidah mak lampir ?? muahahha

Anonymous
February 28, 2013 at 8:26 PM

pakatan royan ni.kalu betul bomoh,kasi mati terus je..x de modal btl.kalu sapa2 pcaya ni sah sah org bangang

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger