Label 10

Home » , » Cubaan Anwar "Bunuh" PM Najib & DS Rosmah Gagal !!!

Cubaan Anwar "Bunuh" PM Najib & DS Rosmah Gagal !!!

Written By AAKJ on Sunday, February 10, 2013 | 6:30 PM



Transkrip desakan Anwar “membunuh” DS Najib dan DS Rosmah :

“Isu Altantuya sekarang ni depa dok bawa ceghita Najib bunuh Altantuya. Puan-puan saya lawyer  Altantuya……..Masa saya buat kes Altantuya, saya lawyer . Inspektor Azilah yang dikatakan bunuh Altantuya tu.  Masa tu saya lawyer Anwar Ibrahim.   Puan-puan ingat kalau Azilah cakap kat saya Najib terlibat.. saya tak guna masa tu… 
Saya lawyer Anwar Ibrahim masa tu..kalau keluar dari mulut Azilah..yang sirul Azhar anggota UTK yang bunuh Altantuya masa tu..saya lawyer mereka kata Najib terlibat…puan-puan ingat saya tak guna…saya lawyer Anwar Ibrahim masa tu…walaupun Anwar Ibrahim suruh saya..paksa saya..supaya dapatkan tu..dan istihar Najib terlibat.. saka kata saya tak gamak…

Ini kes nak tuduh orang bunuh tau..saya tak dengar sendiri dari dia, malaha, malahan Azilah telah bersumpah ..dia kata tuan…Dato Sri Najib tak tau apa-apa..dia tak terlibat langsung..tak ada kena mengena sikit pun..saya ditekan lagi..dapatkan surat sumpah..suruh dia mengaku Najib terlibat..Rosmah pun terlibat…
Rosmah yang pergi ke Puncak Alam..Rosmah yang pasang bom tu..Rosmah yang meletopkan..Rosmah yang bunuh Altantuya..Tuan-puan..nasib baik Allah masih jaga saya…suruh saya check..saya check..bila saya check..ya Allahuakbar..Dati Sri Rosmah 19 Nov berada di Tabung Haji…bukak puasa dengan anak yatim…
Datin sri Rosmah sedang solat bersama dengan anak yatim di Tabung Haji..ada gambarnya.. ada bukti dia..saya kata macamana gamak saya nak tuduh Datin Sri Rosmah yang bunuhAltantuya..bukti jelas dia bersama anak yatim malam tu..bulan Ramadhan… Hai tak boleh hang buat jugak..cari jalan supaya Rosmah dan Najib dituduh bunuh Altantuya.  Saya kata saya tak boleh terima ini..saya tarik diri..itu sebab saya tak buat…saya tarik diri..”



Share this article :

+ comments + 1 comments

February 11, 2013 at 9:38 AM

Anwar ni mmg kurang ajar..tak tau bila dia nak mampos....tak abis2 dgn cite babi dia

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger