Label 10

Home » » Video Skandal Haji Hadi !! Nafsu Kuda !!

Video Skandal Haji Hadi !! Nafsu Kuda !!

Written By AAKJ on Thursday, January 3, 2013 | 10:03 AM


Mujur ambo kata dia nafsu kuda..kalu ikut hati ambo tulis situ nafsu babi !! menyondol tak tentu hala sejak dari masuk politik hingga sekarang !!

Banyakali sangat dah hadi taik ni buat perangai..bukan setakat kafirkan 3 juta ahli UMNO seluruh dunia..dia juga buat perangai mengaibkan partinya sendiri dan diri sendiri !

Aibkan parti kerana tak mampu pertahankan Terengganu..sepenggal saja bertahan dan kena penggal..ye lah..masa jadi MB Terengganu dok sibuk makan angin ke laut tangkap ikan dan dok ulit bini muda !!

Aibkan diri sendiri bila dakwaan Datuk Mashitah terhadap beliau tentang skandal bagaimana beliau dapat bini muda..baca d SINI dan d SINI..

Kini perangai bodoh hadi makin menjadi..beliau menghina Cikgu sekolah rendah pula..dengan selamba..depan wartawan TV3 beliau mengatakan Cikgu sekolah rendah hanya ajar ABC je dan tak layak debat dengan beliau. Walaupun kiasan bingai ini d tujukan kepada Cikgu Non yang selak kain hadi awang namun sebagai manusia yang berlabel ulamak parti yang waras..hadi boddo tidak sepatutnya keluarkan kenyataan seolah-olah cikgu sekolah rendah ni low class !!

Aakj tak tau nak kata kalau Cikgu-Cikgu seluruh Malaysia boleh ketawa dengan video d atas...pikirlah..

Aakj sayang cikgu !!


Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
January 3, 2013 at 11:49 AM

Cikugu tu aja yang dia cakap aja ABC. Cikgu lain dia hormat.

Anonymous
January 3, 2013 at 12:49 PM

pengajaran utk semua.............
itu pun ramai cikgu2 sekolah rendah sanjung beliau, ampu beliau, dokong beliau...............
sekarang baru tahu pujaan cikgu2 tu........
hina cikgu,
dah sesat.............
sokong lah lagi, cikgu oooiiiiii

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger