Label 10

Home » » Video Rafizi Dengan Jantan Pink ?! Pegang Tangan ?!

Video Rafizi Dengan Jantan Pink ?! Pegang Tangan ?!

Written By AAKJ on Wednesday, January 9, 2013 | 9:55 AM


“YA, kiriman SMS beberapa hari lalu kepada rakan-rakan media adalah dihantar oleh saya sendiri,”.
Kontroversi yang melibatkan Peniaga Karpet, Deepak Jaikishan semakin hangat diperkatakan terutama di kalangan media-media siber puak pembangkang atau lebih khusus PKR.
Walaupun Deepak bukanlah individu yang menyokong BN atau UMNO khususnya, namun kenyataan beliau telah diputarbelitkan oleh beberapa pemimpin PKR.
Sehinggakan, wujud satu cerita yang mengatakan peniaga itu menerbitkan sebuah buku berjudul ‘Black Rose’ yang menceritakan mengenai Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor berkaitan kes pembunuhan Altantuya.
Situasi itu sememangnya menimbulkan syak wasangka kerana Deepak, sejak dari awal lagi bukanlah golongan pro-BN namun beliau kini seolah-olah telah disabotaj oleh pemimpin PKR.
Susulan kewujudan buku yang dikatakan diterbitkan oleh Deepak, satu kenyataan balas telah dibuat peniaga terbabit bagi merungkai kekeliruan yang timbul.
“Saya rasa ada pihak yang nak ambil kesempatan tentang perkara ini… saya nak tegaskan buku saya adalah sebuah novel.
“Peguam dan kawan-kawan saya ada salinan buku itu dan buku saya bukan sampah seperti buku yang mereka katakan itu.
“Saya tahu ada pihak yang tidak berminat untuk mengetahui perkara sebenar malah individu terbabit cuba menghalang saya dari menyatakan kebenaran.
Deepak menambah, ‘Black Rose’ seperti yang dikatakan oleh pihak tertentu sememangnya nampak hampir sama dengan buku hasil penulisannya.
Namun katanya, wujud sesuatu yang pelik kerana setiap watak dalam buku terbitan Deepak adalah menggunakan nama dan melambang individu yang sebenar termasuk dirinya.
Berbeza dengan buku yang diperkatakan oleh MalaysiaKini, dimana penerbitan buku terbabit menggunakan nama samaran bagi menunjukkan watak tertentu.
“Macam ada copycat tetapi diputarbelitkan.
“Saya sendiri tidak faham kenapa Pengarah Strategi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Rafizi Ramli boleh mengemukakan bukti kononya ada dokumen… fakta mana yang dia dapat ni,” katanya dalam sidang media petang tadi.
Justeru, kini Deepak mencabar Rafizi supaya mengemukakan bukti bahawa terdapat pihak ketiga yang menyerahkan dokumen berkaitan transaksi pembelian barang kemas yang mengaitkan Rosmah.
Menurut Deepak, Rafizi perlu mengakui siapa pihak ketiga yang dimaksudkan agar tidak menyusahkan pihak lain.
“Bila perkara ini berlaku mulalah ada pihak yang kata ada orang UMNO di belakang saya atau saya telah dibayar oleh individu lain untuk menjatuhkan Rosmah.
“Apa ni… I’m Not For Sale, saya sumpah tidak ada orang UMNO di belakang saya,” katanya.
Terdahulu, laporan MalaysiaKini menyatakan perlancaran buku ‘Black Rose’, satu siri buku yang dijanjikan oleh ahli perniagaan permaidani, Deepak Jaikishan yang mengisahkan persengketaan beliau dengan keluarga Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.
Difahamkan Siri pertama – Black Rose 1.0 – telah diedarkan kepada media malam ini dalam bentuk e-buku setebal 26 halaman dengan pengarangnya dinyatakan sebagai ‘Spirit of Altantuya’.
Lantas, Deepak telah menafikan pelancaran buku tersebut dikeluarkan olehnya melalui SMS kepada semua media dan meminta namanya dikeluarkan.

Tetapi apa yang peliknya adalah, sehingga kini Malaysiakini masih belum mengeluarkan kenyataan penafian Deepak serta mengeluarkan namanya.
Tindakan dan kedegilan Malaysiakini ini telah mencetuskan satu tanggapan mengenai adakah media pro pembangkang itu mempunyai agenda tertentu untuk menjatuhkan Najib dan Rosmah.
Apa tidaknya, sudah beberapa hari Deepak telah menghantar kiriman SMS kepada media termasuk Malaysiakini, namun sampai sekarang tidak ada apa yang berlaku.
Selanjutnya baca d SINI
Share this article :

+ comments + 17 comments

Semboyan
January 9, 2013 at 11:39 AM

Kantpi sudah pembangkang yang selama ini gunakan Deepak untuk menjatuhkan DS Rosmah. Kini mereka meroyan mendiri alasan untuk mengaburi mata pengundi. hahahaha Kesian, kan baik jika tidak menfitnah DS Rosmah. Anwar Ibrahim pulanglah ke pangkal jalan :)

Chan Fong
January 9, 2013 at 11:41 AM

Deepak kini bermain selamat manakala yang terkantoi ialah pihak pembangkang yang cuba menggunakan Deepak untuk tujuan serangan peribadi rosmah. habis musnahlah pakatan rakyat lepas ini. hahaha

Chan Fong
January 9, 2013 at 11:44 AM

Yang tersangkut pada tahap maksimum adalah MalaysiaKINI pembohong no satu malaysia. tapi sampai sekrang mereka tidak melaporkan penafian deepak dalam isu pengeluaran buku black rose tersebut. Mana kualiti kewartawanan malaysia kini?

January 9, 2013 at 11:52 AM

nama penulis ‘Spirit of Altantuya’ perlu ditukarkpd Spirit Of Cow Man,baru syok skit...itu lah anwar,bagi lembu buat keje,kan dah tak pasal2 kantoi..aku yakin yg malaysiakini takkan siarkan pnya berita ni sebab tkut mereka akan ditembak oleh pembaca mereka sndri yang merasa tertipu...

January 9, 2013 at 11:52 AM

erm..... deefuck nie klu dah terjerut leher sendiri time tue la dia kana heret skali org yg x berslah dgn dia supaya dia dapat sokongan padu org tu sekaligus membebaskan diri dia skali.... taktik mcm nie dah lama aq tgk.. tapi ramai yg tersilap langkah dann kantoi di tgh jalan.. contoh pun dah banyak.. tgk sendiri la apa jadi kat lajim skang nie.. mcm sampah sarap org buat kat dia...

January 9, 2013 at 11:53 AM

pukimak sial haram jadah la deefuck nie..... aq jentik teloq dia baru sedar kot,,,,,,,,

kelly engku
January 9, 2013 at 11:55 AM

siapakah lagi mangsa seterusnya yang kan deepak kaitkan selepas ini.. adakah anwar juboq pun akan terbabit sama dlm skandal liwat terbaru deepak yang akan dtg??? kita tunggu dan lihat...

pas dajjal
January 9, 2013 at 11:57 AM

bagus deepak teruskan segala usahamu itu dlm menjatuhkan kemaluan diri sendiri... moga2 anwar akan tertarik dgn juburmu itu seraya menjadikan ko antara koleksi jubur tersedap yang paling dia suka selain toyboy nya....

January 9, 2013 at 12:00 PM

melacurkini dah takut sebab kalau dia keluarkan pasal isu nie, dah sah2 dia pun bersekongkol dgn deepak walaupun selama nie diorang menafikan ada hubungan dgn keling nie..... hehehehe... x lama lagi lepas nie, bungkuslah melacurkini ...

January 9, 2013 at 12:06 PM

Berita semacam ini ditolak oleh malaysiakini dan harakah serta pro pembangkang. Krn berita yg benar dan terkena pd btg hidung pemimpin pr maka ada kuasa ajaib yg akan mengarahkan drp berita ini disiarkan...

January 9, 2013 at 12:06 PM

Pada pandangan peribadi saya Deepak ada muslihat dalam pendedahan ini. Kalau melayannya semua org akan rugi yg untung dirinya. Kalau tidak untung dirinya mana mungkin dia sanggup brmain 'api'.

January 9, 2013 at 12:08 PM

deepak nie lama dh mmpi nak jadi artist...sbaba tuh la die tergile gile kan nak sgt publisiti murahan nie dgn kenekan org lain...skrng die plak terkena wakakakka hbs la kau deepak ko lari mana2 pun org akan kate burok sal ko

January 9, 2013 at 12:10 PM

Deepak ular dalam semak tunjuk taring

January 9, 2013 at 12:13 PM

Mana-mana orang boleh tengok Deepak makan dua belah....dasar s*#@!

Gempur Wangsa
January 9, 2013 at 1:38 PM

Shittt!!!!!...Malacurkini memang bersetongkol dgn deepak

January 9, 2013 at 2:16 PM

Peniaga Karpet bankrap sudah menjadi wayang politik yang bodoh..macurkini mana?selama ini berganding bahu dgn deepak untuk memfitnah rosmah dan PM?sudah menyorok dalam seluar anwar ker..cermin diri dahulu sebelum memfitnah bodoh!!

January 9, 2013 at 2:57 PM

jelas dan nyata la melacurkini sebuah portal yg langsung tidak boleh x pecayai sebuag portal yg suka memutar belitkan cerita hanya pencacai2 pakatan harami sajer yg mempecayai portal melacurkini nie...klu si deepak sendiri tidak faham kenapa Pengarah Strategi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Rafizi lembu boleh mengemukakan bukti kononya ada dokumen… fakta mana yang rafizi lembu dapat ni???klu bukan si deepak nie bg saper bg???bukan fakta dr ko ke deepak?????ke fakta dr bapak segala pembohongan kat malaysia anwar??semakin hari aku tengok semakin tersepit pakatan harami nie....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger