Label 10

Home » » Video 18XX ! Penceramah Pas Rakus Layan Bini !

Video 18XX ! Penceramah Pas Rakus Layan Bini !

Written By AAKJ on Monday, January 21, 2013 | 8:00 AM


Kalau saya tegur lagi sudah tentu ada yang melenting kata saya suka kenakan puak pembangkang mainstream. Tapi kamu semua saksikanlah sendiri mutu atau jenis penceramah yang dijemput untuk mengambil bahagian. Setakat yang telah dipaparkan, seorang yang mengaku penghasut dan seorang lagi memang celaka.Video klip yang seterusnya ini pula memaparkan Imam yang telah dipenjarakan atas kesalahan membaling selipar kearah hakim. Lihat saja keperibadian apa yang cuba ditunjuk oleh imam tersebut. Begitu rakus diperlakukan sehingga kelihatan panik isteri beliau dihadapan ribuan penonton..  

         
- Minaq_Jinggo


pisssttt: orang macam ni pun PR nak kutip

Video URL http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v-uFUky3K4k

Baca d SINI
Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
January 21, 2013 at 8:13 AM

muka pun muka hitam hati setan muka iblis... si gampang mmg patut dok dlm penjara lama2 sebab akhlak mmg rabak la mamat ni, dia jenis yg x sekolah, kalau tak salah, kaki syabu ni.... ooohhh lupa dia ni ahli yg org PAS suka kutip sebab dulu merempat tepi jalan makan drp bekas sampah sisa makanan hanjeng kurap pun tak nak....

Anonymous
January 21, 2013 at 9:50 AM

Bini yg jenis nih, ikut laki bodoh jdi keldai lah dia. Tengok video angkat tangan pon suami yg hayun. PAS memang mangkok hayun!!!!

Anonymous
January 21, 2013 at 10:39 AM

ni namanya tak sedar kediri... sebelum msuk penjara ambil najis bila keluar penjara makan najis lg... konon hebat le kuar penjara pakai jubah.. pakai kopiah dah Islam.. kita tunggu je nanti..

Gula Batu
January 21, 2013 at 12:03 PM

Kalau UMNO tu teruk sangat apa yang eloknya Pak Lebai lalok ni dah buat.

Terjerit-jerit macam kambing kena sawan. Setakat ini sahaja ka yang pakatan boleh bawa ke depan.

Kalau dalam kabinet jawatan apa yang dijanjikan oleh puak pakatan untuk Pak Lebai ni.

Kementerian Lelong Khazanah Negara.

Anonymous
January 21, 2013 at 12:28 PM

Aku fokus kat Kadiaq... kelihatan dia terasa.. kat mane standard dia sekarang... Sayang akhir penghidupan jadi begini...kuasa Allah..tiada siapa yg bolih menghalang apa yg ditakdirkkan..

Doakan agar dirahmati dan dihidayahkan...

Anonymous
January 21, 2013 at 12:35 PM

Kita patut kesian... tengok bahasa tuboh pon ... menampakan selalu jadi punching bag.. lihatlah masa laki diangkat tangan ..muka dia dah macam pasrah ajer..

Banyak lagi punching bag dalam Parti ni...

kita sama doakan agar Allah perlihara kaum wanita yg terdera dan diberi kekuatan menuntut yg hak diatasnya...Insya Allah

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger