Label 10

Home » » Ustaz Fathul Bahri Kawin Lari !!? Aakj Kecewa !! (Video)

Ustaz Fathul Bahri Kawin Lari !!? Aakj Kecewa !! (Video)

Written By AAKJ on Friday, January 18, 2013 | 10:03 AM




Bukan main heboh kerja gila juak juak murahan Pakatan Pembangkang menggunakan blogger blogger mereka membawa fitnah kunuunnya Ustaz Fathul Bahri telah kawin lari di Thailand....

JAHAT sungguh kerja gila mereka ini....!!

Fathul Bahri bernikah untuk mengislamkan seorang gadis beragama kristian Maria Jor Erlano.

Sebaliknya kita harus akui bahawa Fathul Bahri tidak melakukan sebarang proses memurtadkan mana mana umat islam....., malah beliau menambahkan bilangan umat islam.

Pernikahan kedua Fathul Bahri juga mendapat sokongan isteri pertamanya, malah beliau tidak melakukan sebarang kesalahan, tidak berkahlwat dengan isteri orang jam 3 pagi....!

Dengar sendiri penjelasan sepenuhnya, saksikan video klip dibawah ini;

Share this article :

+ comments + 10 comments

January 18, 2013 at 10:47 AM

Tabik spring Teman kat Ustaz Fathul Bari...semoga doanya dimakbulkan oleh Allah s.w.t, Insya Allah amin.

Anonymous
January 18, 2013 at 10:51 AM

hmm.... Khabarnya seorang pemimpimpin kanan pembankang juga kahwin lari, sehingga ayah mertuanya datang membawa senapang.

Kalau nak bina keluarga pun kena kahwin lari, mcm mana nak bina negara.

Beginikah pemimpin yang nak di jadikan contoh. Wallah hu 'Alam

January 18, 2013 at 10:55 AM

Tahniah Ustaz.. selamat pengantin baru. Semoga ia menjadi satu jihad memperkembangkan Islam. Hal peribadi seperti ini (perkahwinan) tidak sepatutnya dijadikan modal fitnah kerana ia merupakan perkahwinan yang HALAL apa tah lagi dengan orang yang bukan Islam yang secara tidak langsung menjadi saudara baru kita. Yang penting Ustaz, isteri-isteri dan keluarga bahagia menghadapi suasana baru ini.. teruskan FOKUS denga perjuangan sebenar dan jangan layan pekara yang remeh temeh selagi ia tidak menyalahi undang-indang Allah... :)

Anonymous
January 18, 2013 at 10:57 AM

Hebat. Saya tak sehebat - jauh dari Uztaz akan kehebatannya. Isteri saya baling saya dengan kotak tisu kleenex, Walaupun tak sakit tapi tajam menusuk hati saya supaya jangan nak mengada-ngada nak ambik no 2.

Walau apapun tahniah. Syukur.

Anonymous
January 18, 2013 at 11:01 AM

dia bdak muda, nampak tak sabar. bukan mudah nak jadi pejuang.

Anonymous
January 18, 2013 at 11:33 AM

sekiranya kita bersangka buruk... maka kita akan berfikir bahawa "something wrong" dengan cara perkahwinan UFB!!! manusia ni umpama memekai pakaian putih, sekiranya ada sedikit saja yg kotor, maka itu lah yg akan di lihat dan diperkatakan, tapi ingat kotoran yg sedikit itu bukannya najis... Lain lah kalau kita berpakaian hitam, bnyk mana pn kotor pd pakaian blum tentu akan kelihatan ...

Kutip
January 18, 2013 at 11:52 AM

Apa maksud tak sabar tu? Boleh beri penjelasan? Kalau dengan niat untuk menyebarkan agama Islam, apa salahnya lakukan pada usia muda? Lainlah kalau niat nafsu semata2.

Ingat di akhir video ini, doa dari org teraniaya senang dimakbulkan Allah. Jadi nasihat saya, kepada sesiapa yang berkenaan, sebelum terlambat, mintak maaf kepada UFB cepat2, kalau segan buat secara public, buatlah secara tertutup pun takpe. Asalkan UFB memaafkan kalian. Ingatlah, lebihkan takut azab Allah (dunia & akhirat) dari pertahan ego anda yg akan memudaratkan kalian dalam kehidupan dunia ni.

Anonymous
January 18, 2013 at 1:14 PM

nikah, kawin takpe...jgn jadi mcm video chinadoll...nauzubillah.

rakab
January 18, 2013 at 4:25 PM

tak habis-habis nak fitnah orang..

Anonymous
January 18, 2013 at 5:07 PM

Bravo Ustat...Pas memang sentiasa BURUK SANGKA !

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger