Label 10

Home » » Terkini HKR112 !! Foto Nurul Izzah Nginap Santai Di Holiday Villa Bersama Jantan Puteh ?

Terkini HKR112 !! Foto Nurul Izzah Nginap Santai Di Holiday Villa Bersama Jantan Puteh ?

Written By AAKJ on Saturday, January 12, 2013 | 1:30 PM


Saat cai upahan dok sibuk d stadium Merdeka buat persiapan..saat cai upahan dok melalak slogan sayangkan Samsidar..saat cai upahan dok tidor merata dalam bas dan kereta malah ada yang dalam gereja..nurul izzah dengan hati gumbira kata P Ramlee dok bersantai manja dengan mangkok taik Jantan Putehnya !!

Teman istimewa Nurul Izzah datang dari US ni bawa ole-ole untuk HKR 112 ke?  Kalau bukan Agenda Amerika kenapa mesti guna 112?  Memang sudah diketahui 112 hanya digunapakai oleh orang Amerika dan kroni-kroni mereka sahaja!  Di Malaysia kita menetapkan tarikh sebagai 12 Januari atau 121 dan bukan 112 iaitu January 12th?

Berapa kampit wang yang teman Nurul Izzah ni bawa untuk menjamin HKR berjalan dengan lancar untuk menukar regim di Malaysia?

Agaknya zombie Kampung Pisang pun bangkit esok untuk menyertai HKR?  Kalau tidak pun zombie Kampung Buah Pala yang hilang tanah kerana ditukar oleh Tokong menjadi Kampung Buah Dada!!?? 



Lelaki tua berumur 73 tahun ini datang ke Malaysia atas jemputan temannya Nurul Izzah Anwar.

Namanya Dr Inayat Malik, seorang urologist dan mendakwa hadir sebagai pemerhati pilihanraya Muslim Amerika.

Tidak pasti samada kehadirannya bersama beberapa anggota rombongan benar-benar membuat kajian berkenaan perjalanan pilihanraya di Malaysia.

Rasanya, ia lebih kepada duduk sembang-sembang dengan ahli-ahli politik pembangkang dan  beberapa kerat pertubuhan sivil yang pro-pembangkang.

Akhir sekali, mereka panggil sidang media yang diatur oleh Nurul Izzah dan jadilah ia suatu majlis pembacaan skrip yang disediakan Pakatan Rakyat.

Saya mengatakan demikian kerana tiada penemuan baru yang dibaca oleh Inayat dan keseluruhan kenyataannya umpama lagu lama yang telah biasa didendangkan oleh Pakatan Rakyat, dalam konteks perjalanan PRU di Malaysia.
Baca d SINI 

Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
January 12, 2013 at 1:41 PM

Dengki saja bunyinya.

Anonymous
January 12, 2013 at 1:51 PM

macam la PKR bagus sangat sampai orang nak dengki? parti anak beranak, tapi kalau orang buat macam itu, melalak la kata kroni. depa kroni halal tapi tentang orang lain haram saja hukum dia. awat, keluarga puaka haramjadah tu pilihn tuhan ka?

Anonymous
January 12, 2013 at 2:12 PM

Korang nak ckap pasal PKR cakap la....BN dah terlalu byk menyalahgunakan wang rakyat. Katanya wakil rakyat tapi masalah rakyat langsung x dipedulikan. Dah dekat pilihan raya baru nak nampak muka. Banyak projek kroni2 BN x siap siap sampai diambil alih oleh JKR ape crite? Xde pun masuk TV? Duit peruntukkan abis, projek x siap...melambak kat Sarawak nie...orang skarang x pakai dacing dah...aku nak sangat tengok BN jatuh sebab nak tengok sape2 la yg akan kantoi sebab rasuah. Mcm Khir Toyol kat Selangor kahkahkah!

January 12, 2013 at 2:14 PM

bukan dengki, tapi nak bagi ingat si hati hitam jangan senang senang dibodohkan dengan Nuar anak beranak...

Anonymous
January 12, 2013 at 3:03 PM

OOOiii mangkok2 jamban yg sokong PR sgt tuh mai kat Selangor..angpa tolong clearkan sampah yg xberangkat neh...pastuh ..tulun tambakkan lombong2 yg byk kat jalanraya di Selangor neh...

Nasib baik ari neh rumah aq ada ayaq kalo x...aq tadah taik aq baling kat HKR tuh...bangang nak mampos...

PR perintah Selangor tunggang langgang ada hati nak perintah Malaysia...bongoks nyer penganut pr..

Anonymous
January 12, 2013 at 3:37 PM

Apa lah bangang. Permerhati pilihanraya? Di Indon lain lah sebab pilihanraya dorang fikir fikir sendiri. Kita ikut Inggeris. Pergi lah Inggeris sana tengok pilihanraya dorang. TAk betul dorang tak betul kita.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger