Label 10

Home » » Terkini ! Bavani India Sosialis Komunis Peluk Islam ? Foto

Terkini ! Bavani India Sosialis Komunis Peluk Islam ? Foto

Written By AAKJ on Tuesday, January 22, 2013 | 12:30 AM


Ulama yang d cipta wataknya mula mainkan peranan yang semua rakyat Malaysia sudah tahu..watak kartun yang boleh buat apa saja tanpa sikitpun rasa gentar..watak kononnya dialah ulama politik paling hebat yang mampu hidup lama sikit pada orang lain..eHH ye ke hehe..

Apa saja isu maka mangkok karat ni akan mencelah supaya nampak dia ada d mana-mana..hinggalah kes pelajar UUM yang berfahaman komunis sosialis cop tangan genggam ini pun nik aziz tonjolkan muka..untuk tunjukkan dia sokong budak india ni..

Baca selanjutnya d SINI
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
January 22, 2013 at 2:23 AM

Menate Tok Guru ni dah lah kurang ugama, kurang pengetahuan pulok. Sosialis, komunis mana percaya ugama. Kalau percaya ugama belum Komunis tulin lah.

Mangkuk hayun ni kena main dengan botol kicap tak pasal pasal. Dia ingat: "Setan sekali pun nak tolong kita terima bla bla bla.."

Datang Setan betul depan mata tak lak perasan. Tu lah orang tak berilmu. Sekadar menghafal jer macam burung Kakak Tua. Bila dengan DAP dan PKR jadi burung Balam pulak angguk angguk... geleng geleng tak berani.

Celako celako celako menate.

Anonymous
January 22, 2013 at 5:52 AM

Balik india tubuh parti komunis..
kalau banyak cakap..tak akan maju..

tamil nadu pun halau specis mcm ni ke laut..

Anonymous
January 22, 2013 at 7:01 AM

Ckp banyak tak guna!!

Melayu bersatu dan ajar Keling Pariah Musibat mcm ni!!

Anonymous
January 22, 2013 at 11:27 AM

Pork Nik tak layak digelar Tok Guru.... Org paling aku melihat di Malaysia... Pasal tulah nyawa panjang... Nk tengok sejagat mana dia nk menipu manusia... Pasti dapat balasan... Tun M pun dh resign to org tua ni masih dalam politik.... Tak sedar diri dh tua nyanyuk ... Jgn ko pihak bumi Utara... Nanti dtg bala..

Anonymous
March 1, 2013 at 8:31 PM

Guano mu ghoyak gotu. Ambo tengoh daftar budok paria ni masuk isle. Lepah tu gi beghator mitok BRING (BR1M) kat Najik. Baso nate bodo!!!!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger