Label 10

Home » » Terkini ! Bahalol Amin Tak Berani Cerai Isteri Ke Dua ? Pengakuan !

Terkini ! Bahalol Amin Tak Berani Cerai Isteri Ke Dua ? Pengakuan !

Written By AAKJ on Saturday, January 26, 2013 | 2:00 PM


Kalau ikut kiraan yang betul..Ina nama isteri Bahalol Amin ni isteri ke 3..bukan ke dua..cuma madu yang ke 2 yang masih bersama dengan isteri pertama..cuma kalau ikut turutan nikah maka bini Bahalol Amin yang bernama Ina Fiona ni adalah nikahan kali ke 3 hehe ayat baru ke aakj guna nikahan ni hehe

Isteri Bahalol yang ke 2 dah balik Sabah..d ceraikan dengan kenangan salinan repot polis dan kesan muka kena penampar ? adehhhh mangkok jamban karat juga Bahalol ni..

Khabar terbaru yang aakj terima semalam masa singgah kat surau Al Ehsan..Bahalol taulah kalau aakj sebut nama surau tu kat area mana..kebetulan aakj singgah solat maghrib-isyak..ada hamba Allah bercerita tang dulu..inilah surau Bahalol mula mengukir namanya..dari Zero ke Zero hahaha anda bukan Hero la mangkok Bahalol !!

Khabarnya Bahalol Amin masih menjalankan aktiviti Zikir Munajat d surau itu..adehhh jemaah surau ni tak dengar cerita ke tang kisah berahi jam 3am ? hahaha dengan bini orang tu..

Menurut pak haji ni..mereka tak yakin Bahalol Amin akan ceraikan Ina Fiona.."mana ada telor.." kata pak haji..Ina tu anak sedara YB Fuziah Ampang !!..woWW terkejut aakj..biar betul pak aji ni..

Entahla aakj tak dapat pastikan sumber ini benar atau sebaliknya..anak saudara atau ada pertalian saudara..mungkin sapa-sapa boleh beri pencerahan sikit..adehhh hahaha

Cuma yang menarik..banyak lagi cerita yang pak aji dan rakan suraunya cerita tang bahalol amin ni...nanti aakj tulis lagi ye..

-Kisah duit 2 Ribu Pound..
-Kisah Nasib Bini No 1..
-Kisah Asmara d Tanah Suci..

Banyak lagi..kami d surau bukan mengumpat cuma orang surau dah benci...moral dah hancur sibuk datang nak ceramahla..zikirlaa..nak jadi imam laa hahah mentang-mentang surau tu dalam kariah Selangor..sapa berani halau beliau terus berzina..ehhh sori silap taip..sapa berani halau dia terus berkuasa d surau itu !!

..sambung dehh...
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger