Label 10

Home » , , , , » "Saya Di Pecat Tanpa Surat" - Ustaz Nasharudin Mat Isa

"Saya Di Pecat Tanpa Surat" - Ustaz Nasharudin Mat Isa

Written By AAKJ on Monday, January 28, 2013 | 3:05 PM


"Terima kasih rakan-rakan saya. Saya menerima ratusan sms, email dan panggilan talipon. Sehingga disaat saya hantar sms ini saya masih belum menerima sebarang surat menyatakan perlucutan jawatan tersebut. Walau apa pun, perjuangan untuk mendaulatkan Islam mesti diteruskan, berjawatan atau tidak.

Jawatan tersebut adalah lantikan Parti, bukan pilihan saya. Jika parti ambil kembali jawatan itu, itu hak parti. Cuma setakat ini saya hanya tahu tentang pemecatan tersebut melalui media dan tidak melalui saluran rasmi Parti. Berorganisasi hanyalah wadah tetapi berpegang pada prinsip adalah satu tuntutan. Saya akan terus berikan sumbangan terbaik kepada mana-mana pihak yang ingin mendaulatkan Islam."

-Nasharudin Mat Isa


Sms ini d hantar kepada Sanggah Tok Janggut.
Share this article :

+ comments + 9 comments

Anonymous
January 28, 2013 at 3:20 PM

muka serupa babi je

January 28, 2013 at 3:28 PM

Sape? Muka nik najis ke?

Anonymous
January 28, 2013 at 3:54 PM

@asifadio

Anonymous
January 28, 2013 at 3:55 PM

Bagozzz !! Ustat Nasha akan dedahkan segala KEBUSUKAN pas selepas ini...tungggguuuuuuu!!

Anonymous
January 28, 2013 at 4:10 PM

Yang muka babi tu BABI. Kawan baik kau la tu.

Anonymous
January 28, 2013 at 5:22 PM

Stupid khawarij mmg suka menghina org lain. Dalam hati ada bangkai.
Syukur..aku dr kecik lg tak suka dgn puak khawarij bodoh ni..lebih baik duduk dgn org tabligh sejuk hati sbb diaorang bawa agama dlm kehidupan.
Babi lagi mulia dr korang la..babi sentiasa ingat Allah dgn zikir..korang caci maki je kt mulut..daaam hati ada bangkai.

expas
January 28, 2013 at 5:29 PM

tinggalkan ajelah jamaah khawarij tu, tentu ust lbh alim dgn ayat ayat berikut; 1.mujadalah 22, 2.Ali Imram 28, 3,An Nisa 139,144.

expas
January 28, 2013 at 5:48 PM

kenapa jamaah tu lbh selamat ditinggalkan,utk akhirat kita. 1.sbhgn diaorg kufurkan sedara seagama,ulama diaorg tak tegurpun sdg Tuhan kata... rujuk ayat 82 surah al an am. 2.sbhgn diorg kata Tuhan mencarut,saya dok cari dlm Quran tak jumpapun sdg sbhgn ulama diaorg dok bela, 3.diaorg kata Tuhan kita samaeng sdgkn Tuhan saya Allatif, 4.la ni pulak diaorg boleh setuju pulak Tuhan kita disamakan dgn tuhan tuhan kristian.

Anonymous
January 29, 2013 at 10:03 AM

apa pnye perasaan agknye boleh menghina memaki sesama saudara islam kiblat yg sama .. jgnlah dek krna brbeza ideologi jgn sesuka hti menghina org kata parti islam dlm islam mne bleh memaki hamun ... berdosa dgn Allah Allah maha pengampun (selgi tidak menyekutukanNya) berdosa sesama manusia blm tntu org itu akn mengampun kan kita apthlg klu org itu tlh meninggal dunia ... wallahua'lam....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger