Label 10

Home » » Pertemuan Sulit Ketua Pengarah Agensi Kerajaan Dengan Anwar ?

Pertemuan Sulit Ketua Pengarah Agensi Kerajaan Dengan Anwar ?

Written By AAKJ on Saturday, January 5, 2013 | 4:00 PM



Ini adalah risalah yang di sebarkan oleh Biro Tatanegara dan di sunting oleh Sahlan Nasution abang kepada Saifuddin Nasution Ismail iaitu SUPOL Najib Razak PM kita.

Kenapa kontrak percetakan di berikan kepada syarikat Ilham Baru Publication Sdn Bhd yang berkongsi alamat dengan anak syarikat IKD (Institut Kajian Dasar) yang di ketuai oleh Khalid Jaafar dan di biayai oleh Kamaruddin Jaafar (pesuruhjaya PAS - Parti Islam Se-Malaysia (فاس).

IKD ADALAH THINK TANK Anwar Ibrahim.

Persoalannya betul atau tidak si Raja Arif ini adalah gunting dalam lipatan? (rujukan di SINI)

Bukan aku nak berperang dengan semua pegawai-pegawai BTN walau dengan sesiapa pun. Perkara ini telah lama terjadi dan sebelum ini juga ada beberapa buah blog yang memainkan isu kenapa percetakan buku ini dijalankan oleh syarikat milik pakatan.

Namun sehingga ke saat ini pihak BTN tidak dapat menjawab. Hanya pandai memutar belitkan isu yang sepatutnya telah selesai jika terus dijawab secara jujur. Aku tak ada kepentingan pun dalam BTN atau agensi lain di bawah Jabatan Perdana Menteri, cuma aku kesian tengok Najib yang berkerja keras siang malam untuk memenangkan parti namun parasit dalam agensi sendiri tak dapat dikenal pasti.

Berterus terang sahajalah yang ketua agensi ini ada kaitan secara langsung dengan pihak pakatan dan lebih sanggup bekerjasama dan memberi peruntukan beribu-ribu kepada mereka berbanding pertubuhan mesra UMNO sendiri.

Aku juga masih menunggu jawapan dari mana-mana pegawai BTN atau Ketua Pengarahnya untuk menjawab isu berkaitan pemberian dana berjumlah RM73,000.00 kepada ABIM Sabah dalam menjalankan 5 program kepimpinannya.

Sehingga sekarang masih senyap membisu tiada siapa beri penjelasan. Jika ya katakan ya. Aku cuma mahu pencerahan sebelum lebih banyak pendedahan.

Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
January 5, 2013 at 6:07 PM

Phoo .. punyalah baik si Najib..
hal hal macam ni pun dia buat deerkkkk je..
atau si Najib terlalu sibuk dengan 1M nya hingga tak peduli hal hal macam ni????

Sebenarnya banyak lagi kes kes macam ni di mana penyokong pembangkang dapat isi sementara penyokong UMNO dapat hampas

Cuba admin siasat nama Adnan di Pahang tapi bukan MB pahang ...

Anonymous
January 10, 2013 at 5:18 PM

Hebat sangatkah sampai mahu jawapan ? Kalau dah tak ada program jangan gigit tangan pernah beri makan.


Bekas tp

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger