Label 10

Home » » Hukum Tampal Poster UMNO ! Ustak Mek Dee

Hukum Tampal Poster UMNO ! Ustak Mek Dee

Written By AAKJ on Friday, January 4, 2013 | 4:00 PM



" Soalanggg terakhir kite pada malang ini..." hahaha seperti biasalah..itulah dia pak lawak yang menang juara raja pelawok yang d anjurkan oleh puok dia sendiri...adehhh dia tulis soalan dan dia jawab..hehe ke saloh ambo kata ni zahar ? kalu saloh maafkan ambo..sebab soalan yang pelik mari d akhir sessi..seolah nak tutup sessi dengan kempen pakoh bulan la pulops hahaha..

Ikut mung la zahar..mung nak reka soalan..mung nak soal dan mung nak jawab..itu hak munglah..mung yang control mic..

Cuma ambo nok sukko..soalan tang hukum tampal poster UMNO..tampal poster Dap ? poster atau gambar peliwat tegar negara ? gambar nik aziz ? atau poster gambar bulan ok ke pulops..?

Nak jatuhkan hukum dengan buat perbandingan yang salah dan tak kena pada tempatnya itu bukan hukum..itu reka sendiri..nak samakan poster UMNO dengan poster ARAK ? boleh ke ?

Bagaimana pula kalau soalan tu berbunyi begini;

"..Samakah azhar dengan clown Mc D kiranya azhar makan d kedai McD ? "

Sama ke beza ke hampir sama ? 

Aakj tolong jawablah..lama sangat nak jawab hahaha giloo ambo tanya..ambo jawab..jawab pulak dalam bentuk soalan berpusing..penin wehh ambo sendiri..:

Clown McD khas untuk iklan McD dan azhar dok makan d McD tu bukan sebagai model McD..hanya sekadar alas perut d saat rakyat negara ini dok kutuk McD kerana d katakan sokong Israel..dok makan d restoran McD tapi tak mengaku makan dan minum di situ cerita lain zahar weyy

Ustak Mek Dee cuba samakan tampal poster UMNO dengan poster ARAK !!



Baca d SINI kisah zahar dok pelawok kononnya dia tak makan d McD..hanya dok congok dan guna gelas kertas McD je untuk letak air nescaffee..air tu d tadah dengan tangan ke atau dia bawa gelas McD ke kedai makan lain untuk dapat diskaun sebab beli air tanpa gelas hahaahaaa opsss sori..aakj tulis..aakj nok sukko..gilOO!!

Berbalik kepada sessi tulis soalan sendiri dan jawab sendiri (rujuk video d atas)..

Kerajaan Pas Kelantan pun luluskan lesen arak untuk 44 kedai kafir..salah ke berdoso ke atau haram kalau kita gantung gambar nik aziz atau hadi atau gambar calon pas ? bagaimana dengan bendera pas ? ok ke tak kalau kita ambik upah gantung atau buat dengan free..sebab di Kota Bharu juga ada pusat pelacuran antara yang terbesar dan canggih d Malaysia..

Bab tercanggih nanti aakj cerita dekat-dekat PRU13 siap aakj letak gambar dehh..loni kita nak cerita sessi pok lawok ustak Mek Dee ni dulu.

Siapa azhar a.k.a Ustak Mek Dee yang dengan selamba bodohnya jatuhkan fatwa ? 

Dia ingat bila dah popular maka level terakhir nak d sanjung sebagai ulama muktabar maka semua soalan mengenai kilafiah dia mampu jatuhkan hukum tanpa mampu rujuk sirrah atau hanya sekadar dia guna kepala lutut dia saja.

Hukum puok pas celaka dok usung bendera Dap dia tak berani jawab atau memang tiada soalan dari pendengar atau memang ada yang kononnya menjadi pendengar berlakon hulur kertas soalan ?



Ustak Mek Dee terus menerus guna ayat quran kononnya ayat itu d tujukan khas untuk ahli atau orang yang  bantu UMNO BN tampal poster...guna ayat mengenai sokong kezaliman..menuduh UMNO zalim la tu..adehh Ustak Mek Dee ni...nak ngajar bab fardu ain maka ngajarlah..nak ngajar bab solat dan lain lain..ajarlah..tapi nak kona dengan fatwa rekaan ni aakj dan seluruh rakyat negara ni tak bodoh lagi...

Jual nama Nabi saw..ishhhh Ustak Mek Dee ni ingat pemerintah ni skop dia hanya memerintah negara saja ke ? Pemerintah negeri dia tak nampak atau buat tak nampak atau takut nak sebut bimbang lepas ngajar tak dapat bayaran atau takkan d jemput lagi kalau kutuk Pas ? Kerajaan Kelantan dok lulus lesen arak dan biarkan zina pelacur berleluasa tak nak tegur ke Ustak ?



Aakj tak marah kalu Ustak Mek Dee nak ngajar bab ugama..tapi kalu dok jual cerita karut dan fatwa rekaan bersandarkan tafsiran rambang..tafsiran hanya nak menangkan pegangan politik yang beliau anuti.

Astro pun satu hal..dok ingat nak wat duit je ke ?

Aakj akan terus bongkar episod pelawok Ustak Mek Dee ni..soalan sendiri..jawab sendiri..soalan dari pendengar yang sudah d rancang walhal puok dia sendiri..tungguuuuu !!

Sori Ustak..ambo bukan nak cari salah demo..ambo nok tegakkan apa yang benar dan jangan sampai soalan tu datang dari pendengar yang bernama Sifu GAP hahaha opsss...dia bakal tanya..anda takkan mampu jawab secara 
spontan..ingat wehh..







soalan dari sifu GAP d SINI dan menurut sifu GAP..Ustak Mek Dee boleh ambil masa untuk jawab..jangan terburu buru..


Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
January 4, 2013 at 5:39 PM

Ostad Azhar Bodo....Bodo...belajar satu dua kitab dh tunjuk bagus....pegi jahanam......bagus lagi ustaz kazim bagi huraian Dan penjelasan.....yg amat mudah difahami klu tak caya Bleh pergi YouTube ustaz kazim alias mmg tk boring seronok dgr ceramah ustaz kazim....

Anonymous
January 4, 2013 at 5:52 PM

gone nk tulong pasng bndera PAS...duk perahti bendera PAS merata cerok kapong,ats puck pokok,tengoh sungai pun ada jg bendera PAS...PAS pung tok buat bang 1 pung..kmajuang drp mane...hanya kemajuang pasang bendear je..nak kata ceramoh agama..ehmm..lg la..asik ngata,ngumpat,makihamung.dlm mesjid ceramah ketawa gelok2.duk seru org jgn duk subahat dgn israel..pulaukan barang2 dia..tp..mung duk mentadarah MD jugok...islam PAS..hanya pasng bendera je la...aku nok pangkoh BN jugok...

Anonymous
January 5, 2013 at 8:18 AM

inilah masaalahnya klu mengajar agama dgn kefahaman yg berpihak...org2 muda yg dahaga ilmu agama akan mudah terpedaya dgn ostad2 mcm nie...malang sungguh..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger