Label 10

Home » » Foto Terkini ! SONAMU Bakal Melanda Kelantan ?!

Foto Terkini ! SONAMU Bakal Melanda Kelantan ?!

Written By AAKJ on Tuesday, January 8, 2013 | 11:55 AM




Gambar ni aakj dapat dari seorang pembaca dari Kota
Bharu..fresh..terkini..gambar d ambil dari beberapa tempat sepanjang perjalanan beliau dari Melor ke bandar Kota Bharu !! Terima Kasih aakj ucapkan pada Encik Azizi yang sudi share foto terkini ini..

Kita tak tau apakah yang bakal datang..apakah Sonamu yang d sebut-sebut bakal melanda Pantai Timur atau ini adalah wave ke 3 banjir yang bakal melanda !!

Anda boleh dapatkan info tentang Sonamu itu d SINI dan aakj mohon rakyat Malaysia sama-sama berdoa agar Allah selamatkan dan lindungi sahabat dan rakyat Pantai Timur dari ribut amaran Allah ini. 

Kita juga mampu berdoa agar Allah tarik balik bala yang bakal d hantarkannya dan tukarkan kepada rahmat..aminnn..

Semalam Nik Aziz buat dan ulangi perkara bodohnya lagi..bukan aakj marah dia ajar doa tolak Sonamu..tapi saat rakyat nak kena bala maka dia cuba ambik kesempatan kononnya nak ajar rakyat berdoa khas agar tak kena Sonamu..kenapa tak doa atau ajar rakyat berdoa agar tak kena banjir ?

Tak perlulah dok politik semua benda..doa supaya BALA kena kat UMNO BN sanggup buat dalam Stadium Kota Bharu..kenapa doa supaya Allah angkat BALA banjir tidak d buat sedemikian rupa ? bingai orang tua ni !!

Nabi saw bukan setakat doakan agar BALA d angkat..apa Nabi saw buat bila Madinah d landa awan hitam..mendung..seolah olah Madinah bakal Allah turunkan BALA ? takkan aakj tanya aakj jawab..apa NAbi saw buat ??


Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
January 8, 2013 at 12:13 PM

doa dia yg dulu2 pun belum selesai, dah nak mampus agaknya org tua ni

Anonymous
January 8, 2013 at 12:32 PM

Minta maaf... Jika benar Sonamu akan melanda negeri di bawah kerajaan Pas Kelantan sudah pasti penyokong tegar Nik Aziz menganggapnya sebagai fenomena atau mungkin dugaan Allah SWT. Tetapi apakah istilah yang akan digunakan mereka jika Sonamu melanda negeri di bawah kerajaan BN? Sudah pasti mereka akan melabelnya sebagai 'bala'!

Anonymous
January 8, 2013 at 1:21 PM

Sonamu adalah salah satu dari tentera maut Allah SWT, apabila melanggar sesebuah negeri Sonamu tidak berpihak pada mana2 parti, tempat kedua2 pihak akan dilanggarnya tanpa berundur kebelakang.....so fikir2kan lah.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger