Label 10

Home » , , » Foto ! Pelajar Bertudung Penuh Dalam Gereja !!

Foto ! Pelajar Bertudung Penuh Dalam Gereja !!

Written By AAKJ on Monday, January 28, 2013 | 10:00 PM


Entah apa yang d bicarakan..entah apa isu yang cuba d terangkan..entah d siapa yang anjurkan..yang pasti ianya d Malaysia !

Aakj terkejut bila melihat foto ini berlegar d Facebook..mampusslaaa..ulamak yang lantik diri sendiri sebagai ulamak dok bersedap dengan anak bini bini hahaha dok kaut kekayaan hasil jual agama..dok bina istana untuk d sumbat dengan bini-bini yang makin bertambah dan makin muda usianya....mampusss

Mohon sahabat-sahabat yang tahu cerita yang sebenarnya di atas ni..letak je kat komen entri ini dan aakj akan siarkan lanjutan cerita ini..tqtq

Mana mungkin kalau nak buat sessi debat antara agama begini rupanya..aakj dapat gambar ni dari;

Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
January 28, 2013 at 10:24 PM

Check dulu sama ada gambar ini adalah hasil photoshop...

Anonymous
January 28, 2013 at 10:57 PM

Dah sampai ketahap ini, pihak berwajib boleh berdiam diri lagi ke, CUKUP CELAKA.........AKU DAH TAK BOLEH TAHAN DAH TENGOK BENDA NI, DAH MELAMPAU DAH

Anonymous
January 28, 2013 at 11:29 PM

Bkn fotoshop. Xdpt cari kecacatan gmbr tu. Gmbr tu tulen.

Anonymous
January 29, 2013 at 10:10 AM

gambar ni memang gambar tulin...sebab berdasarkan lighting..keadaan sekeliling...

Anonymous
January 29, 2013 at 12:16 PM

gambar tulin kepala hotak ni gambar edir cuba tgk kat bahagian kiri tu dinding lantai x sama

Anonymous
January 30, 2013 at 1:43 PM

gmbr 1 side ja?? bg suma side baru aku percaya...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger