Label 10

Home » » Foto DS Rosmah Di Halau Dari Rumah Orang Kanan Nik Aziz ?

Foto DS Rosmah Di Halau Dari Rumah Orang Kanan Nik Aziz ?

Written By AAKJ on Monday, January 7, 2013 | 8:00 PM


Adehhh pedih ulu hati..senak perut..kepala berpinar..mata rasa nak terkeluar..telinga keluar asap..Nik Aziz sudah tak mampu menahan gelombang kebangkitan rakyat..canang yang d palu sudah hambar bunyinya..gong yang d ketuk makin sumbang nadanya..rebah tersungkur d pintu syurga..kalah sebelum berjuang..itu saja yang mampu nik aziz telan walau ianya kelat bagaikan hempedu ular tedung jelmaan iblis !!

Ceramah d buat tiap malam..penceramah Pas sibuk setiap malam..tinggalkan anak..tinggalkan isteri hanya berbekalkan alasan nak sambut semboyan perang yang d laungkan nik aziz dari mimbar surau rumahnya..

Berbekalkan sedikit ilmu kona hadis dan firman tambah pula dengan sedikit pemanis..upah kerja mengikut sukatan berapa derma yang bakal d perolehi maka penceramah bersemangat..modal pertama..Hentam Isteri PM tanpa henti...kaitkan segala cerita yang d sebarkan oleh pasukan akhbar pencipta fitnah milik mereka sendiri..hentam tanpa rasa belas kesian walaupun maruah jadi pertaruhan..kalau penat dan rindu bini maka..ehem ehemlah d hotel perdana kota bharu hahaha opsss aakj gurau je sabu !!

Makin d fitnah makin kuat DS Rosmah..makin d hina makin berani DS Rosmah berhadapan dengan "rakyat pas"...pening kepala Nik Aziz..sakit jiwa Wan Ajijah..sawan khinzir penceramah Pas..apakah umpan fitnah tidak menjadi atau rakyat sudah muak dan cuak kerana lain yang d cerita d pentas..lain pula akhlak isteri PM ni haha..ore klate kata mapuh kaki laaa...

Dah d nasihat bahwa rumah yang bakal d kunjungi adalah rumah orang kuat Pas..orang yang puja dan sanjung Nik Aziz sampai mati..tapi DS Rosmah kata mudah saja."..kita datang nak bantu sesama insan..nak bantu mangsa banjir tanpa mengira apa fahaman politik mereka..".'..perghHH terjelepuk aakj bila dengar keberanian DS Rosmah..adehhh penin tuan rumah..yang selalu d fitnah datang menjenguk..datang hulurkan bantuan..datang sebagai saudara seagama..

Aakj minta maaf kerana lambat sikit keluarkan foto ini..kiriman dari sahabat aakj dari kelantan..terompahbesi.com..kata beliau..Datin Sri Rosmah Mansor, melawat Rumah Hj. Sulaiman Hj. Ngah, di Kampung Siram menyampaikan sumbangan bekalan makanan dan wang tunai RM500 kepada beliau..hehe cu perati gambar sapa kat dinding..kalender wajah siapa yang terpampang..tapi DS Rosmah tetap pergi bersama rombongan UMNO Kelantan..bantu tanpa ada batasan politik !!

Syabas dan Tahniah..




Share this article :

+ comments + 3 comments

AnakJohor
January 7, 2013 at 8:24 PM

ALHAMDULILLAH, TERUS KAN KERJA BAIK INI. ALLAH MAHA MENGETAHUI. BIAR LAH SEBESAR MANA FITNAH MENDATANG, JUST IGNORE THEM. CONTINUE WITH THE GOOD WORK. AMIIIIN.

Anonymous
January 7, 2013 at 8:55 PM

No Comment lah kaki fitnah dan penghasut PAS PUSSS PISSS....Ha ha ha ha ha....

Anonymous
January 7, 2013 at 9:38 PM

Moga Allah membuka hati dan minda..kepada siapa yg dikehendaki...Manusia cuma menunjuk dan membantu...namun hidayah hak Allah pada hamba yg dipilih jua...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger