Label 10

Home » » Foto ! "CIBEI"..Bakal Madu Wan Jijah Pindah KL ?

Foto ! "CIBEI"..Bakal Madu Wan Jijah Pindah KL ?

Written By AAKJ on Monday, January 21, 2013 | 4:00 PM

Sebagai manusia biasa..sebagai Insan biasa-biasa..wan Jijah bukanlah seorang yang kuat sangat Islamnya..bukannya Wan Jijah hebat sangat amalan agamanya..walaupun beliau bertudung fesyen..!

Kisah gempar Anwar bakal madukan Wan Jijah sudah heboh d Bandung, Indonesia..Klik SINI..kilk d koran maya yaah ! hehe loghat Indon tu...




Kini Anwar bergoyang lagi..ehh sori..angin bertiup kencang..CIBEI sudah berpindah dari Bandung dan tinggal d KL..d salah satu Kondo Mewah berdekatan dengan pejabat Anwar d Tropicana mengikut sumber.

CIBEI..sebut elok-elok hehe..Klik d SINI

Yang paling sumber terkejut adalah Anwar bakal lupakan jerat yang Wan Jijah pasang..pelanduk dah mula lupa diri dan paling malang kali ini jerat takkan lepaskannya lagi hehe..semua sudah tahu yang Wan Jijah dah beri amaran terakhor sejak kisah moral yang ada pada diri Anwar adalah moral paling bab# sekali hehe..malas nak tulis BABI..nanti orang ingat Aakj menghina dan samakan Anwar dengar nafsu binatang yang Allah haramkan...tuiiiihHH !!

Paling lucu menurut sumber..Anwar masih gunakan taktik lama...

..Jahhh abang balik lewat malam ni..malam ni ada ceramah d luar KL..
..Jahhh abang kena Sarawak/ Sabah..ramai penyokong kita d sana..Jahh tunggu rumah dan tengok2kan anak2 kita yaa..muahhhh d pipi...
..Jahh..abang d jemput sana..d jemput sini..abang Non balik lambat..itu sajalah antara kona baring Anwar pada jijah bila nafsu BAB# sudah meresap dalam jiwa...

Yang paling tak masuk akal..benarkah CIBEI pun dia cabaikan dan jantan kunyit juga dia salaikan ? 

PM Najib dah bersumpah
Isteri PM dah bersumpah

Wan Jijah terus jadi munafik kerana bersubahat dengan mengatakan Jam Omega ada dalam rumahnya..MANA !! tunjuklah walau sekali hehehe bukan tunjuk kat aakj..tunjuk kat Rakyat Malaysia !

gambar hiasan




Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
January 21, 2013 at 4:42 PM

Hehheheheh....nama pon cibei elok bebeno le yop!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger