Label 10

Home » » DS ROSMAH!! ISTERI PM BERSUMPAH TIDAK PERNAH BELI CINCIN 24JUTA

DS ROSMAH!! ISTERI PM BERSUMPAH TIDAK PERNAH BELI CINCIN 24JUTA

Written By AAKJ on Thursday, January 17, 2013 | 11:24 PM


Saya baru menerima berita dari seorang rakan pemberita yang sekarang berada di majlis makan malam balu-balu Angkatan Tentera bersama isteri PM di Mindef,  yang memaklumkan bahawa isteri PM membuat kejutan malam ini apabila bersumpah dengan nama Allah bahawa beliau tidak pernah membeli cincin RM 24 juta seperti yang dituduh. 

Kita tunggu perkembangan selanjutnya selepas ini....

Dan kita masih menunggu sumpah siapa ?

Sumpah siapa ?

Sumpah siapa ?

Password: Mokhtar.....











Share this article :

+ comments + 18 comments

January 17, 2013 at 11:28 PM

Mmg trrbaik lah apa yg rosmah buat ni.. Lps ni kita tgg apa plak apa yg pembangkang nak pusing citer... Jijah al juburi tu ddk diam je ke? Bila nak bersumpah pasal jam omega tu kata tak bersalah kenapa perlu takut????

Anonymous
January 17, 2013 at 11:45 PM

Wan Azizah nak bersumpah juga,dia ada simpan jam Omega Anwar tapi di balai polis.

January 17, 2013 at 11:59 PM

so, fuckatan.. sumpah macam mana lagi yg korang nak pasal cincin nie?

MIRA EDORA
January 18, 2013 at 12:10 AM

TERBAIKLAH DS ROSMAH INI BUAT AKUAN BERSUMPAH YG BELIAU TAK PERNAH PUN MEMBELI ATAU MEMILIKI CINCIN BERNILAI 24 JUTA ITU SEDANGKAN PAKATAN TLH MEMBUAT FITNAH YG TERAMAT BERAT TERHADAP DS ROSMAH YG MANA KATA PAKATAN BODOH INI BELIAU GUNA DUIT RAKYAT UTK BELI CINCIN BERLIAN ITU. SEKARANG INI SEGALANYA DAH JELAS SO MANA SUMPAH KETUA PAKATAN PULAK.

January 18, 2013 at 12:14 AM

memang bagus tindakan rosmah ini kerana dia berani bersumpah di depan org ramai tuduhan yg dilemparkan oleh pakatan kononnya rosmah guna duit rakyat beli cincin berlian beharga rm 24 juta. hello pakatan rosmah dah bersumpah tak beli apa lagi krg nak tuduh dia selepas ini.

jinjai..
January 18, 2013 at 12:28 AM

kalau ds rosmah dah bersumpah masihlagi orang megata tentang dia yang bukan-2 aku tak tau lah nak kata apa lagi dengan pakatan ni...

January 18, 2013 at 12:29 AM

ini bermakna apa yg d katakan oleh pakatan harami hanyalah fitnah jahat semata-mata ke atas diri rosmah...tahniah rosmah kerana anda berani bersumpah dan d sini rosmah menujukan keberanian nyer untuk bersumpah bahawa beliau tidak pernah memiliki cincin yg d gembar gemburkan oleh puak2 pakatan harami...aku nk jugak lihat jijah omega bersumpah yg jam omega laki dia ada dlm simpanan dia..bila agak nyer jijah omega nk buat ye?????penantian satu penyiksaan jijah omega wey klu betul jam omega laki ko ada dlm simpanan tunjukan klu x berani tunjuk bersumpah la berani kerana benar takut kerana salah....ini bermakna jijah omega takut..jd klu takut mana nyer anda smua faham2 la ye....

January 18, 2013 at 11:44 AM

Rosmah bersumpah????!.biar betul..ini menunjukkan rosmah seorang yang berani dan menegak kebenaran.ini menepis segala fitnah yang dilemparkan.tahniah rosmah.tapi anwar ada berani ke bersumpah??x akan jika dah kaki tipu kaki belit itulah anwar

January 18, 2013 at 12:12 PM

Allah maha besar dan maha mengetahui tahniah kepada Datin Rosmah kerana bersuara demi kemenangan hak sendiri, zaman sekaranh kita tak boleh berdiam diri pabila banyak fitnah yang dilemprkan bersuara, kita ada hak untik bersuara menyuarakan apa yg difitnah oleh mereka, semoga pihak pembangkang mendapat hidayah dan tidak.lagi suka menabur fitnah !! Tahniah datin rosmah !!

January 18, 2013 at 12:17 PM

alhamdulillah akhirnya dengan sumpah ini dapat membuktikan dengan lebih kukuh lagi bahawa selama ini memang apa yang ditegakkan bahawa DSR difitnah..
DSR berani kehadapan dan bersuara..
jangan diam lagi memang pakatan kaki pemfitnah diberikan jawapan..
berbanding anuar juburi mana dia mana berani ke keluar sumpah????????????
berani kerana benar takut kerana salah...
bagus DSR teruskan lagi jangan berdiam lagi...

January 18, 2013 at 12:19 PM

haaa tgklah tu..skrg DS Rosmah sudah bersumpah pun yg beliau tidak memiliki pon cincin tersebut.. apa lg yg korg nak ha pembangkang!!! dgn pakatan bodoh nie mmg tak blh senyap and bagi muka kat depa..!! cuba tgk suruh si nuar juburi tu bersumpah, berani ke tak dia haa???? mst tak pny lah!!

January 18, 2013 at 12:44 PM

ini bermakna cerita yang dibaa oleh pembangkang selama ni tidak lebih dari fitnah semata-mata..berani krn benar,takut kerana salah..apakah pembangkang akn mnggunakan isu sama lagi untuk berkempen??nmpknya pembangkang trpksa mencari isu lain krn skrg semua org dah tahu yg isu cincin ini satu fitnah dari mereka..

January 18, 2013 at 2:40 PM

egala persoalan yang bermain di fikiran sudah terjawab dan terungkai..cincin yg bernilai 24jt seperti gempar gempurkan oleh pembangkang hanya fitnah dan permainan politik untk memperbodoh rakyat tp segala kebenaran sudah tjwb.. Allah maha besar dan maha mengetahui tahniah kepada Datin Rosmah kerana bersuara demi kemenangan hak sendiri, zaman sekaranh kita tak boleh berdiam diri pabila banyak fitnah yang dilemprkan bersuara, kita ada hak untik bersuara menyuarakan apa yg difitnah oleh mereka, semoga pihak pembangkang mendapat hidayah dan tidak.lagi suka menabur fitnah !!

January 18, 2013 at 2:40 PM

salute sama rosmah,rosmah dah angkat sumpah pasal isu cincin tu.
macam2 fitnah yg dilemparkan pada rosmah mengenai isu cincin ni,akhirnya semua fitnah tu dah terjawab dgn sumpah yg dibuat rosmah.
ce cer sikit wahai anjing2 pakatan,si penderma lendir tu berani ke angkat sumpah.
mane berani nk angkat sumpah bile salah,kalau x salah sure dah angkat sumpah cam rosmah.
dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

January 18, 2013 at 2:48 PM

saya berharap yang suka buat fitnah ni bertobatlah jangalah suka buat fitnah bila kau semua nak minta maaf dosa dengan Allah boleh bertobat dosa denagan manusia selagi orang difitnah ta memaafkan alamat neraka lah taampat nya.

January 18, 2013 at 2:52 PM

Rosmah x takot pun bler org wat fitnah psl die sbb die tahu yg apa fitnah yg dilontarkan oleh PR adalah smua tipu belaka dan penipuan nie smua telah trjawab dan lps nie mula la PR akan main blik isu Roti 1 malaysia curi duit rakyat buat roti...otulah die pakatan rakyat untuk anda....bodoh bahlul thp infinity ahahah....lps tuh ade hati nk jd pemimpin? hak tuihh

January 18, 2013 at 4:00 PM

Pembangkang hanya tahu buat fitnah!

January 18, 2013 at 4:14 PM

Datin Seri Rosmah dah bersumpah tu anwar ibrahim bila lagi ??? buat kesalahan tapi canang 1 malaysia tak bersalah dan bla,bla,bla.apa cerita ni ??? macam ni ke nak jadi PM ??? dah banyak fitnah kat Datin Seri Rosmah,tapi beliau tabah dan relax jerr,kalau anwar ibrahim,menggelabah sampai tanya wartawan dari mana,nampak sangat takut.RENUNG-RENUNGKAN

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger