Label 10

Home » » DemobabiKL !! Peserta Demo Di Buru..Jom Bantu Polis !!

DemobabiKL !! Peserta Demo Di Buru..Jom Bantu Polis !!

Written By AAKJ on Thursday, January 17, 2013 | 12:00 PM




Polis sedang buru mereka..minta mereka serah diri atau d paksa serah diri..call je balai berdekatan kiranya anda kenal puok kera ni..maklumat sumber d lindungi !!

hehehe pandai buat..pandai langgar..pandai nak menunjuk sangat..pandai le jawab d balai nanti..ehh ye ke buruan dah bermula hehe..standby..


Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
January 17, 2013 at 2:10 PM

UMNO & najib sudah kecut perut tengok sambutan luar biasa rakyat untuk menjatuhkan UMNO dlam PRU 13.Umno bila lagi nak buat? ke dah habis bajet pasal BRIM. Umno kalau nak buat himpunan mcm tu perlu ada 20,000 buah bas utk ankut org ramai dtg.

Anonymous
January 17, 2013 at 2:24 PM

hehehee... komen anon 2.10pm atas tu komen yg paling bangang aku pnah dgr.... apa yg luar biasa? sapa rakyat yg nak jatuh kn krajaan tu? ckp dan pikir guna otak la bro bkn ikut sedap mulut jak mcm pmimpin puak yg mngaku islam lbih dr yg lain tp setuju kalimah ALLAH digunakan oleh kapir.... last-last kona balik tak setuju bila ulama putuskan tak bleh guna kalimah ALLAH utk org kapir!!! lu jg ikut mcm diorang tu bro...

Anonymous
January 17, 2013 at 2:40 PM

listen, listen, listen..
Mampus UMNO kali ni

Khalid
January 17, 2013 at 4:59 PM

listen, listen, listen...
Mampus PR kali ini

Anonymous
January 18, 2013 at 12:31 PM

Sambutan luar biasa? Hehe, klu setakat sokongan satu stadium dgn kapasiti 30,000 jgn mimpi nk jatuhkan umno la..10x stadium mereka pun blm mampu jatuhkan umno..ko ngan pemimpin ko same je kote lembik. U r looser..

Anonymous
January 18, 2013 at 12:34 PM

Mampus umno kali ni? Tiap kali pru ayat yg same je..boring..korg jugak yg mampus..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger