Label 10

Home » » Blog Pakatan Rakyat Berpesta Kalimah ALLAH Milik Kristian !!

Blog Pakatan Rakyat Berpesta Kalimah ALLAH Milik Kristian !!

Written By AAKJ on Thursday, January 10, 2013 | 6:00 PM


Mangkok tingkat karat sungguh..tuiHHH !! boddo serupo sekut tawar gula..!!

Semua anjing iblis ni nampak gaya dengan terang berpesta..penulis upahan pakatan haramjadah yang sara anak bini dengan suapan haram mula ghairah khinzir menulis betapa hebatnya perjuangan mereka untuk jadikan kalimah Allah ini dapat d gunakan oleh Kristian.

Mereka tanpa fikir sensitif ummat Islam..tanpa rujuk kepada pihak gereja yang bukan semua setuju isu agama d politikkan sedemikian rupa...apa yang tersirat dan tersurat dalam kepala puok kera ni hanya satu..hancurkan Islam dengan apa cara sekali pun..blog-blog anjing hapak pakatan haram mula menuang arak dan lagakan gelas tanda syukur..akhirnya bagi mereka UMNO bukan perjuangkan kalimah Allah untuk semua !! Mereka yang berjuang supaya agama d samaratakan !!

Isu Kalimah Allah sudah sampai ke kemuncaknya bila Presiden pas dan Mursidol Am Pas sendiri BERSETUJU..bersetuju 'jual' nama Allah !! Nauzubillah !!

Baca d blog taik kera ni..bangganya taik ni tulis mereka berjaya !!

KLIK SINI !!
Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
January 10, 2013 at 6:43 PM

Salama wbt alll muslim frens

Pelakon-pelakon dlm Drama Anak Pigs (DAP) directed by the pig-head guan eng are Hadi awang, nik aziz, mat sabu and anwar ibrahim. Klu guan eng jd pig- head, yg jadi pak pacak kutip atau sapu najis babi tu adalah yg empat pelakon di atas.


Aku cuma harap, keempat- empat mereka ini sempat bertaubat kerana membelakangkan kepentingan agama demi mencari pangkat dan kuasa yg sementara. Prof Daro Harun Din, Dr Harun Taib, Tuan Ibrahim Tuan Man dah bg nasihat yg nama khas ALLAH itu hanya boleh digunapakai oleh org ISLAM saja, tapi pelakon 4 sekawan ni degil.

Anonymous
January 10, 2013 at 7:19 PM

Inilah KEJAYAAN Ungul Pakatan SIAL - DAP, PKR dan PAS PUSS PISSS....Betapalah Bangga Hadi Awang, Mat Sabut, Khalid Ibrahim dan Anwar Ibrahim atas usaha bersama mereka ini.

Jasa mereka akan dikenang selama-lamanya oleh semua gereja di Malaysia bermula di Selangor. Bayangkan siksaan Allah swt setiap huruf Allah dalam Bible jika ianya menyebabkan murtadnya Umat Islam!!!

Anonymous
January 10, 2013 at 7:36 PM

Apa pas Dan pkr kisah janji dapat undi pru nanti. Lain belakang Kira. Moga Allah melaknat org2 yg bertopengkan agama utk dapatkan kuasa Dan negara terpelihara dari manusia2 mcm ni

January 10, 2013 at 9:46 PM

Subhallah....si penulis blog tu apa status agama nya ekk?

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger