Label 10

Home » » VIDEO !! ADIK AZMIN ALI BAKAL CALON PKR PRU13 ?!!

VIDEO !! ADIK AZMIN ALI BAKAL CALON PKR PRU13 ?!!

Written By AAKJ on Friday, December 21, 2012 | 4:00 PM



Perghhh!!! Khabarnya sorang pengacara bermulut lazer ni akan menceburkan bidang politik dan target nak jadi wakil rakyat..

Korang jangan kata gua sengaja reka cerita ni yee.., gua ada bukti video tauu..

Dalam video kat bawah ni, Azwan Ali mengaku akan ceburi bidang politik sepertimana Azmin Ali dan berikrar akan belasah orang yang dia dakwa bermulut longkang..

Dalam video ni juga, Azwan luahkan rasa tak puas hati dia pasal Ummi Hafilda yang dikatakannya suka jaja cerita mengenai masalah dalaman keluarga sendiri...

Kalau Azwan tu nak masuk politik.., parti manakah yang korang rasa sesuai untuk dia..? Adakah PAS.., PKR ataupun DAP beb??

Apapun.., jom layan luahan Azwan didalam video kat bawah ni...



Share this article :

+ comments + 6 comments

December 21, 2012 at 4:26 PM

Salam....kelakarlah azwan ....lu tak kawin camne nak jadi pemimpin ...cermin diri laa...org takkan mencemuh seseorg tu kalo peribadi nya terpuji....lu pikirlah sendiri azwan ....hidayah itu allah akan beri pada sesiapa yg dikehendakiNya. Waallahualam....

Anonymous
December 21, 2012 at 4:26 PM

Salam Bro,yang benar dia nak jadi ahli politik ? aku rasa dia elok jadi wakil rakyat Pulau Keduak tu !

Anonymous
December 21, 2012 at 4:36 PM

hahahahaa....dlm hiburan dh xlaku..nk try nsib dlm politik plk kaa...bule jln la bapok tuaa...xda sapa yg undi hng eehhh.....

Anonymous
December 21, 2012 at 4:37 PM

PKR le...kan Anwar Al-J ada kat situ?

Anonymous
December 21, 2012 at 4:40 PM

ya Allah minta dijauhkan mamat yang tak jantan betina ni jadi wakil rakyat!

Anonymous
December 22, 2012 at 3:38 AM

Dia ni nk jd wakil rakyat utk bela family je ke...nmpk sgt xde tokoh ..elok la masuk pr...parti anak beranak..xpun jd ahli parlimen bukit bintang...bole upgrade club blue boy jadi besar sikit..sediakan bilik utk pak syeikh al juburi kt dlm kelab tu

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger