Label 10

Home » » VIDEO ABBY!! DEDAH TANAH PAS DIRAMPAS PULAK

VIDEO ABBY!! DEDAH TANAH PAS DIRAMPAS PULAK

Written By AAKJ on Saturday, December 29, 2012 | 5:00 PM



Ini iklan yang terpampang di Kelantan yg kononnya tidak membenarkan iklan tidak menutup aurat. Abby dalam iklan tu tutup aurat ke?


Ustazah Maggie ni bercakap tentang  rampasan tanah orang kaya Pas kat Langkawi  pulak , kerajaan mana yang perintah Langkawi ni ? Cerita zaman bila yang dibawa ni ? Takkanlah takder pasal-pasal tanah orang kaya tu dirampas, kalau takder pasal-pasal pasang peguam lawan jerlah.



Abby tak tutup aurat dulu-dulu pun disalahkan kepada kerajaan. Macam Bob lokman bila anak dia jahat pun salahkan kerajaan jugak.


Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
December 30, 2012 at 3:08 PM

tanah bapak aku de lg ktt jengka tu.x kena jual pun..ke ko ni nk jual p*ki.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger