Label 10

Home » » KALID GEREJA NAFI WUJUDNYA DISCO !! DIA TWIT AAKJ !!

KALID GEREJA NAFI WUJUDNYA DISCO !! DIA TWIT AAKJ !!

Written By AAKJ on Thursday, December 13, 2012 | 2:00 PM



Ekoran entri aakj d SINI..kalid gereja kepanasan hahaha..baca betul-betul apa yang dia jawab..camni ke cara seorang wakil rakyat pas celaka menjawab isu yang rakyat bangkitkan ?!! hahahah giloOO !!

Kalid gereja jawab ;

"waktu perasmian takde ? kalau nak tipu punnn"

Mangkok ni paham ke tidak entri aakj tulis tu..aakj siap letak poster dan alamat tempat disko tu..pergilah cek bukan dok meraban serabai d twitter hahaha kena pakok d twit oleh anak0anak muda benci pakatan haramjadah..dia gelabah !!

Mungkin mangkok taik ni biasa rasmi program maksiat kot hahaha tu sebab dok bagi alasan mana waktu perasmian..atau dia ni kaki "rasmi majlis" hahaha pantang jemput rasmi program maka dia terpacak dengan senyum babi dia hahaha gereja panggil pun anjing yahudi ni pi..ehhh sori terkasar plak dahhh !!

Malah mangkok jamban ni minta aakj tunjuk lesen hahaha gilaa ke apa..baca la weyy..atau pergilah cek..pergilah minta..kalau ye pun nak tuduh kita menipu hahaha pi ambik gambar kat alamat tertera tu..berdiri kat situ dan tunjukkan kami berbohong..ye lah mana tau tup tup alamat tu bukan disco tapi kedai gunting unisexx hahahaha opsss..

Bangkai la lu...

Share this article :

+ comments + 6 comments

December 13, 2012 at 2:04 PM

Dah kehabisan modal nak mengaburi mata rakyat...tembelang dah pecah...

Anonymous
December 13, 2012 at 2:43 PM

biasa la..
orang jenis penakut...
cakap berdekah dekah...

kalo kami...
dengar jer berita mcm tu...
cepat2 kami tengok..
betul ker idak...

Anonymous
December 13, 2012 at 3:56 PM

mcm tu je taraf YB menjawab pertanyaan?

Anonymous
December 14, 2012 at 11:13 PM

inilah taraf Islam PAS

December 21, 2012 at 11:54 PM

saya nak tnya Khalid Gereja itu nama dia kah? kalau bukan napa dikaitkan dengan gereja pula, sedangkan gereja tidak mengajar untuk buat maksiat... harap Admin meminta maaf sebab mengaitkan dengan gereja tak tentu pasal....

December 22, 2012 at 12:00 AM

sa nak tnya gereja tu nama Khalid atau bukan. kalau bukan napa ada nama gereja, sedangkan gereja x mengajar benda maksiat.. saya nak admin beri penjelasan.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger