Label 10

Home » » HANYA PAS LAYAK KE GAZZA !! - ABBY ABABI !

HANYA PAS LAYAK KE GAZZA !! - ABBY ABABI !

Written By AAKJ on Thursday, December 6, 2012 | 11:00 AM



Adehhh tersilap eja..maaf abby..sebenarnya tersalah eja nama abby kat atas tu hahahah sori dehh...

Nampak gaya aakj mohon dan merayu kepada siapa saja yang menjadi organizer ke Palestine..tolonglag..tolongggg..bawa abby ke sana..kesia aakj tengok..sumbak ramat doh kata ore kelate...

Yang pergi ke sana seolah hanya puok pas celaka je muahahaha kesiannn ishh ishh ishh...

mungkin otak abby terganggu dengan foto ni kot ;


GAMBAR AFDLIN SHAUKI, BRONT PALARAE DAN ZAIN SAIDIN DI GAZA



Share this article :

+ comments + 3 comments

December 6, 2012 at 12:43 PM

Ha'aa..boleh jugak jadikkan dia penyedap kepada askar Israel sebab betina ni dah terok sangat meroyan nya sejak kehausan air..dulu kalau gian boleh gak bawak jantan muda melencong keluar negara..sekarang air dah naik ke kepala la tu..

December 6, 2012 at 1:20 PM

hahahahaahha............... minah nie meroyan dah.. dia nak pi tue tapi budget tak ckup .. jd meroyan kat sini je la.. kesian kau abby ...

Anonymous
December 7, 2012 at 11:11 AM

mungkin maksud dia org yg tak sokong umno jak bleh p gaza... apa punya akal manusia ni... Allah tak melihat rupa paras (termasuk parti mana yg ko ikut) tp Allah melihat hati dan amalan la...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger