Label 10

Home » » " HANCURKAN NAJIB & ROSMAH " FREE OF CHARGES !

" HANCURKAN NAJIB & ROSMAH " FREE OF CHARGES !

Written By AAKJ on Thursday, December 6, 2012 | 4:30 PM


Lebih kurang gitulah maksud Sivarasababi ni royat ke deepak anjing Singapore..adehh Gomo tulis tajuk kot omputeh..berbelit lidoh aakj nok terjemoh hehe..

Sivarasa yang mana menerima arahan terus dari Anwar Ibrahim telah mengajar Deepak untuk menfitnah Najib Razak dan Rosmah Mansor didalam kamar Mahkamah. Dan itu bukan Gomo yang main cakap semberono sebaliknya Deepak sendiri yang menyatakan pekara tersebut bagi menjatuhkan dan mengaibkan PM dan isteri. 

Baca dan lihat video pengakuan anjing Singapore d SINI dan anda akan tahu betapa jahatnya pakatan haramjadah ini..kerja lain tarak..jumpa rakyat..tarak..ceramah..menipu..membelit je anjing-anjing yahudi ni..tuiiiihHH !!
Share this article :

+ comments + 8 comments

Anonymous
December 6, 2012 at 4:49 PM

Sivarasa ni dah byk kali buat hal...

tapi setiap kali dia buat hal, lepas begitu sj...mgkn menteri kdn ada hubungan sedara dengan dia kot....

MIRA EDORA
December 6, 2012 at 7:19 PM

baguslah si sivarasa tu kan anjing belaan anwar bila dapat isu aje tu yg anwar arah sivarasa tlg deepak tapi mesti berbaloilah bila nak tlg deepak tu, anwar sanggup buat apa saja asalkan dapat jatuhkan najib dan rosmah, betapa busuknya hati anwar nikan asyik nak buat fitnah aje tentang najib dan rosmah kan.

jinjai
December 6, 2012 at 7:24 PM

tak hbs2 si anwar kaki penipu ni nak kenakan ds najib dan ds rosmah kan, betapa busuknya hati anwar nie kan dah sah2 nampak dia ni penipu besar nak mampus. harap2 kita semua tahu akan kejahatan anwar nie.

kelly eng
December 6, 2012 at 7:30 PM

apalah si pakatan dan anwar haram jadah ni tak hbs2 nak jatuhkan najib dan rosmah lagi2 bila anwar dapat tahu pasal si deepak haram jadah tu yg anwar janji dgn deepak yg dia bagi lawyer free asalkan deepak tl;g anwar blk utk kenakan najib dan rosmah.

abg nuar
December 6, 2012 at 7:33 PM

sivarasa ni mmg anjing anwar pun dah pasti dia akan dgr ckp bos dia yg kelakarnya setiap bantuan deepak mesti byk balik pada anwar dgn tlg jatuhkan najib dan rosmah. tak ke haram jadah punya perangai si anwar nie, krg igt anwar btl2 ikhlas ke nak tlg deepak pi mampuslah dgn deepak janji anwar dapat tabur fitnah kat najib dan rosmah sudah cukup utk anwar tapi sayang seribu kali sayang anwar kantoi sekali lagi.

nazatul shima
December 6, 2012 at 7:35 PM

sebelum anwar musnahkan najib dan rosmah baik kita terlanjangkan anwar dgn penipuan dia yg liciknya raih simpati rakyat kononnya anwar nie teraniaya dgn org2 UMNO penipu nak mampos.

alia maisara
December 6, 2012 at 7:39 PM

sebenarnya hari kemusnahan pakatan haram ni dah tiba so sebab tu anwar dah jadi gila babi sekarang nie kerana anwar tahu dia akan kalah nanti di pru 13, sudah pasti anwar sudah tidak blh berbelit-belit lagi kerana rakyat sudah tahu perangai sebenar anwar. aku harap sgt anwar sedar dan insaflah selagi8 punyai masa di dunia ini lagi.

Anonymous
December 7, 2012 at 1:18 AM

1 cara je nak ajar nuar ni....PRU 13 ni jgn undi PKR<PAS<DAP selseai masalah....janji ya....parti low classs,,parti anak beranak...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger