Label 10

Home » » GOMBAK BERDARAH !! ADA GERAI JUAL SENJATA MASA CERAMAH !! FOTO !

GOMBAK BERDARAH !! ADA GERAI JUAL SENJATA MASA CERAMAH !! FOTO !

Written By AAKJ on Friday, December 7, 2012 | 10:30 PM


Mangkok jamban sunggih puok kera nih huh !! hahahaha apa yang ada dalam kepala puok kera ni sebenarnya ? nak ceramah ke nak buka gerai jual kapak siam dan parang puting hehehe..parang puting ni kalu tak kenal maka kena cari ore klate..tanya dia..apa itu parang puting !!

Apa niat sebenarnya..bukan apa..aakj pun benci politik tumpah darah ni..kita cerita apa yang kita nak bagi kat rakyat kalau kita jadi pemerintah..bukan dok cerita fitnah..bukan dok jual mulut hapak..bukan dok kutuk orang..ceramah benda yang baik dan yang kita mampu buat untuk rakyat bukan yang kita mampu tipu rakyat !!

Dah sepenggal bagi masa dan peluang untuk tunjuk bukti kemampuan kita sebagai wakil rakyat..kerja wakil rakyat bukan dok ceramah kutuk orang..bukan letak wakil kita untuk servis rakyat..kita d pilih rakyat maka kita yang kena cakna rakyat !

Ni kerja lain tarak..ceramoh politik tiap hari..rakyat terbiar..bila rakyat bangkit tuntut janji..orang lain yang d salahkan.

Dah la ceramah fitnah orang..minta duit dengan pendengar..rakyat kawasan sendiri d biarkan..aakj boleh kalu setakat jadi wakil rakyat yang kerjanya hanya ceramah kutuk orang tiap malam. Lama-lama bila orang menyampah dan halau kita dari kampung orang..kita pulak jadi dalang..dok bakar orang supaya serang orang lain..gilaa ke apa nih haha..

aakj ucap terima kasih pada sahabat Facebook yang letak foto ni..klik kat facebook tu..sumber.
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
December 7, 2012 at 11:18 PM

Puak dan juak PAS ni hidup tak bertamadun. Masih dengan mentaliti org yg hidup dalam zaman batu. Puak PAS ni elok di tempatkan di PNG, Timor Leste atau Fiji, tapi negara tersebut telah semakin menerima pembangunan dan penduduk nya tidak lagi mengamalkan cannabalism. Tapi mangkok PAS ni berkelakuqn lebih teruk lagi dari penduduk PNG, Timor Leste dan Fiji, kerana nak berbunuh sesama saudara seagama.

Anonymous
December 9, 2012 at 10:25 PM

ini lah cara umno bodoh buat propaganda... PR x bodoh macam tu nak bukak gerai...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger