Label 10

Home » » FOTO !! WAJAH-WAJAH BODYGUARD ANWAR !! HA HA HA..KUCING PUN BATUK !!

FOTO !! WAJAH-WAJAH BODYGUARD ANWAR !! HA HA HA..KUCING PUN BATUK !!

Written By AAKJ on Friday, December 7, 2012 | 6:30 PM


Entah ya entah tidak bila aakj tengok fotoyang sahabat-sahabat FB hantar...katanya ni antara orang yang akan pertahankan anwar d setiap ceramah beliau..bodyguard la kot hahaha..katanya bekas-bekas polis..katanyaaa....hahahah anda jangan mudah tertipu..ada anjing yahudi dok jual nama polis !!

terima kasih pada sahabat Facebook yang amat perihatin..siap bagi nama lagi sapa mangkok jamban ni hahaha..klik kat Facebook tu dan anda jangan gelak..tolooong jangan..kesian..kadang-kadang kita tak sengaja gelak maka orang anggap menghina hahahah opsss...

Aakj bakal dedahkan apa aktiviti bodyguard anwar ketika mereka santai..dan aakj janji akan letak gambar gundik-gundik depa !! 

aakj janji..aakj buat !!
Share this article :

+ comments + 11 comments

Anonymous
December 7, 2012 at 6:48 PM

Namanya... Saya amat mengenali. Memang beliau bekas anggota polis. Bekas seorang Pegawai, bukan pangkat rendah.
Kini mengusahakan Homestay. Penyewanya terdiri dari pelbagai lapisan masyarakat, termasuklah jabatan kerajaan negeri dan persekutuan.
Selain dari itu, beliau jiga adalah tukang sebar dakyah Nuar Berahi kepada sesiapa sahaja yang ditemuinya.
Beliau juga amat aktof dengan Facebook.

Anonymous
December 7, 2012 at 6:57 PM

Buatje AAKJ...dok biaq kat depa je..

Anonymous
December 7, 2012 at 7:14 PM

kesian.....janganlah menjadi org yg mudah diperbodoh bodohkan oleh sipembohong besar.

Anonymous
December 7, 2012 at 8:08 PM

dia byk siarkan gambar post mortem dan lokasi tempat kejadian, dia mungkin juru gambar Polis, ada juru gambar polis yg dedahkan gambar post mortem kes kanak kanak yg dibunuh , dia kah atau org laian, dari fb dia ada kereta besar, motor besar , homestay dan lain lain...kita org pun nak tau siapa dia ni..dia marah kerajaan tentu bersebab,

December 7, 2012 at 8:12 PM

aakj tak kenal dia..gambar ni sahabat facebook aakj yang hantar..bodyguard lain yang aakj kenal dan nakal hahaha opsss ada gundik ke girlfren hahaha tungguuu..dia ni aakj tak kenal..cuma pelik..hehhe

Anonymous
December 7, 2012 at 8:35 PM

HAHAHAHHA OK AAKJ, kalau boleh cepat2 sikit.Inilah barulah JANJI DITEPATI hahaha.

Anonymous
December 7, 2012 at 8:58 PM

AAKJ,Selalunya dengar cerita...bodyguard tu muka dia orang semua bengis2 betul ke? Tapi yang ini kenapa muka bodyguard bukan bengis tapi BUROK BETUL!!! Serius niii mamat dua ekor tu muka BUROK!!! Kalau kena selipar jepun tahu tahu lah macamana rupa dia orang tu ye? Muka macam tu bukan bagi takut orang tapi....nak cakappun tak sampai hati..hehehehehe. Tapi janji AAKJ aku tunggu!!! Janji DITEPATI!!

Anonymous
December 7, 2012 at 9:01 PM

Eh..Eh..yang masuk Maharaja Lawak tu ke!!!

Anonymous
December 7, 2012 at 9:39 PM

kasi tau cepat sapa nama dia .. nanti den nak usik dia
wang punya pasal , semua boleh .. hidup mengejar dunia , inilah hasilnya ...

Anonymous
December 8, 2012 at 11:56 AM

ni muka bekas lans korperal kat balas polis trafik ipoh yg bnyk mslh displin hingga ke igp.namanya kalau tak silap asri.. mungkin dia ni kena buang kerana banyak kes khalwat beb...dia ni yg telibat merasuah bekas hakim mahkamah tinggi syariah hingga hakim tu kantoi bg kes khalwatnya sbb nak lps diri...ramai yg tahu dia ni dulu bekas fotographer polis dan suka sangat mmperdaya prempuan..khabarnya ramai prempuan trpedaya dgn kasanova ni...baik2 kome dia ni ada rekod buruk di pdrm...bini pun ada dua tiga..seorang kat puo ipoh..elok sangatle dia dgn nuar aljub bapa lgbt malaysia ni...sama perangai sama rasa..guna nama bekas polis nak ugut kerajaan..malulah...berapa nuar bayor kat kamu..homestay kat taman cempaka ipoh tu dah tak laku ke? dah buat taik dlm kerajaan ada hati nak tunjuk perangai baik masuk politik..politik bukan utk pesalah moral mcm kamu. masa kat trafik dulu ni lah muka yg selalu songlap duit gelap saman pesalah trafik..tak caye p tanya abang2 polis kat ipoh tu..dah banyak kes tak hairan dia cari peluang dgn nuar aljub..

Anonymous
December 9, 2012 at 5:13 PM

ya ramai kata dia bukan pegawai polis tp anggota..dia geng raja bontot semalaya

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger