Label 10

Home » » FOTO !! SIAPA TOKEY BAJU "R" ?

FOTO !! SIAPA TOKEY BAJU "R" ?

Written By AAKJ on Monday, December 10, 2012 | 6:30 PM


Hehehe..tak perlu nak call jauh2 tanya..tak perlu nak sms kawan2 yang jauh..tak perlu nak tanya jiran atau orang jauh..tengok foto ni pun kita dah tahu siapa kuli siapa tokey hahahaha...

Siapa di belakang atau penaja utama huruhara taik ni pun kita dah dapat agak..perati foto d atas..yang dok melalak jual tshirt sapa..yang dapat untung siapa dan tukang jolok kat belakang siapa ?

Apakah benar kumpulan ini d taja ? ada gaji tolong melalak..yang tertipu adalah yang tukang beli dan melalak bagai nak rak kononnya nak royalti supaya d beri kepada Kerajaan Pas hahaha..melalak free..dia tak tahu bahawa pemimpin taik depa d bayar..

pikir sendiri lah..
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
December 10, 2012 at 6:37 PM

Roket naik pijak Bulan.....

Anonymous
December 10, 2012 at 7:20 PM

Muka2 racoon dan rascal. Aku nak kempen sikit kat sini, kalau sapa2 nampak mamat pakai baju R ni, kita pakat salak macam anjing bila lalu depan depa ni..... Jum pakat salak kat anjing ni... Auu...au.. au...

Anonymous
December 10, 2012 at 9:32 PM

niaga tempoyak lgi bgus ..tempoyak laku duit masuk poket sndri...jual baju R pe dpat....muka pun mcm tepoyak.....hahahah..molo punya olang

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger