Label 10

Home » » FOTO !! KEDEKUT DAN HAPAKNYA BAU BADAN NURUL IZZAH !!

FOTO !! KEDEKUT DAN HAPAKNYA BAU BADAN NURUL IZZAH !!

Written By AAKJ on Sunday, December 16, 2012 | 2:30 PM



Hanya sekadar tepi kaki lima rumah kedai..sekadar melepas kentut d tangga..sekadar nak pengundi kata beliau buat program hahahah mampusss laaaa...


Program "Back to school" bersama YB Nurul Izzah di pejabat PKR Taman Sri Sentosa, Jalan Kelang Lama hari ni amat memalukan anak anwar ini..tak sampai 100 orang penerima beg sekolah yang hadir.

Kedekutnya anak Anwar ini kerana tak sanggup keluarkan duit untuk menyewa khemah untuk keselesaan penerima beg. Terpaksa menumpang kaki lima kedai lain..hahaha semuanya kerana beliau sendiri yang dah tahu berapa orang yang beliau jemput untuk terima beg sekolah.

Kalau ceramah..perghHH !! siap tempah pentas khas..siap bawa bas termewah d dunia..siapkan segalanya mewah..!! double standard anak anwar ni...

Anda lihat..anda nilai..anda pikirlah...!!
Share this article :

+ comments + 3 comments

Otak geliga
December 16, 2012 at 3:19 PM

dapat peralatan kita sapu.....undi nnt pakat2 pangkah BN/UMNO baru molek....hehe

Anonymous
December 16, 2012 at 3:27 PM

jijik aku tengok pompuan ni.

December 16, 2012 at 7:24 PM

mcm peminta sedekah dikaki 5.hahaha...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger