Label 10

Home » » FOTO !! CERAMAH USTAZ PENDITA ROBOHKAN KUBU NIK AZIZ !!

FOTO !! CERAMAH USTAZ PENDITA ROBOHKAN KUBU NIK AZIZ !!

Written By AAKJ on Sunday, December 23, 2012 | 4:00 PM


GEMPUR PENDITA BERSAMA PENDUDUK DUN JELAWAT PARLIMEN BACHOK 





BICARA PENDITA P023 Rantau Panjang Cakna Datuk Lah bersama ibubapa dimajlis penyampaian Wang Ehsan kepada pelajar cemerlang UPSR (5A)





Kumpulan anak-anak muda yang engelarkan diri mereka PENDITA, atau Pendidikan Fakta yang rata-ratanya terdiri dari latarbelakang pendidikan Islam luar negara dan juga merupakan pejuang maya yang sentiasa berkongsi maklumat dengan peminat mereka tersendiri dalam alam internet.

Mereka akan turun berceramah di setiap Dun yang menjemput mereka dan pendekatan yang mereka perkenalkan dalam siri ceramah mereka adalah menggunakan skrin layar dengan menunjukkan fakta bergambar atau berjadual yang mana pendengar tanpa ragu boleh menilai kebenara apa yang mereka sampaikan.

Kini mereka menjadi antara jentera UMNO BN yang amat di takuti nik aziz dan Pas bukan saja di Kelantan namun di seluruh negara kerana mereka juga berceramah dan menunjukkan fakta di luar Kelantan.

Banyak isu yang mereka lontarkan menjawab segala fitnah Pas maupun pakatan haramjadah malah mereka juga membuat pendedahan eksklusif betapa sesatnya Pas dan rosaknya pakatan haramjadah ini. Berfakta !!

Penceramah Ustaz muda, Ustaz Rujhan merupakan penceramah utama yang mana merupakan pelajar lepasan Timur Tengah jurusan Tafsir Quran. Beliau meluahkan rasa kesalnya bila ayat-ayat quran diputarbelitkan hanya kerana inginkan sokongan rakyat.

.."telan walau pahit.." itulah ungkapan Ustaz Rujhan bila bercerita tentang Islam..bukannya terjemah sekerat sekerat maksud wahyu Ilahi..

...bersambung...



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger