Label 10

Home » » FOTO !! " BAHALOL AMIN TIDAK BERSAMA SAYA MALAM TU.." ISTERI KE-2

FOTO !! " BAHALOL AMIN TIDAK BERSAMA SAYA MALAM TU.." ISTERI KE-2

Written By AAKJ on Sunday, December 9, 2012 | 4:30 PM


Nak muntah ada..nak cirit ada..nak ludoh pun ada..tuihHHH ! la dulu..basso boddo serupo sekut tawar gulo !!

Katanya mangkok ni belajar ugama luar negara..katanya mangkok jamban ni kuat nafsu berahi..katanya mangkok taik ni kaki intai bini kawan hahahah mamposs laaa..

Yang paling aakj nak tahu..katanya mangkok taik ni d bayar gaji oleh Kerajaan Selangor..jawatan apa aakj tak tahu..cuma minta mangkok taik ni jawab..betul ke idok !

Dalam parti milik anwar pun mangkok taik ni seorang dari penceramah hahaha tapi yang hebatnya mangkok taik ni boleh berubah wajah menjelang 12 malam ke atas..setengah kawannya kata masuk je jam 3 pagi maka mangkok taik ni akan jadi penyedut dara..ehhh silap hahaha akan jadi anjing hutan yang mangsanya hanya bini orang ataupun pelanggannya sendiri..pelanggan pi Mekah pulak tu..

Aakj masih hairan..kenapa kes tangkapan bahalol taik ni masih sepi..takde pendakwaan...apakah cuba lari dari kenyataan seperti rakyat tak tahu antara tangkapan awam dan tangkapan rasmi jabatan agama..

Mehh baca apa itu tangkapan awam d SINI



Tengok foto d atas betul betul hahaha ni amalan mana mangkok taik cuba bawa ni..sesat !!

Tajuk kat atas tu katanya pengakuan bini No 2 bahalol ni..apakah benar mangkok jamban ni tidak bersama dengannya d hotel Kuantan ? Kalau salah maklumat dari sumber maka aakj mohon maaf..tapi kalau betul hahahah mamposs laaa...

Kenapa bahalol ni sewa banyak bilik hotel malam tu...kenapa ??

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger