Label 10

Home » » CERAMAH PAS PESTA MAKSIAT !! HARAM !! AZHAR IDRUS PUNCANYA ?!!

CERAMAH PAS PESTA MAKSIAT !! HARAM !! AZHAR IDRUS PUNCANYA ?!!

Written By AAKJ on Tuesday, December 25, 2012 | 4:00 PM


Kalau setakat nak tulis amanat..aakj boleh..semua orang boleh..tetapi kena ingat yang haram tetap haram..tak perlu nak berdolak tak payah nak berdalih..tak perlu nak reka hadis..reka firman..ubah hadis..ubah firman..terjemah sekerat sekerat..semuanya adalah mainan IBLIS celaka !!

Banyakali aakj tulis bab EJEN IBLIS ni..puok kera pas ingat kita sekadar menulis kot..apakah anjing yahudi ingat Ceramah dan Dakwah Nabi saw sudah lapuk d telan zaman ? sudah tak sesuai ? sudah tak relevan ?

Bila aakj tulis bab ejen iblis d SINI..semua anjing yahudi menyalak..marah..sebab mereka semua ni tak dapat terima hakikat bahawa apa yang mereka ikuti itu salah..puok kera ni tak leh terima teguran..kalu boleh depa ni je yang betul..apa yang mereka buat semua dapat pahala atau keredhaan Allah..tu je yang ada dalam akal singkat puok kera ni..

Sindrom "maksum" ini sebenarnya sindrom yang bakal kuburkan mereka sendiri..amalan mereka bukan menarik rahmat Allah swt tapi amalan sesat dan bidaah mereka mengundang bala..mengundang kehancuran ummah dan yang paling kita takut..mengundang kehancuran Islam selamanya d bumi Malaysia ini. 

Politik sesat dan sempit ejen iblis ini bakal pupuskan kehebatan Melayu Malaysia..yakinlah hebatnya Melayu kerana Islam yang mereka anuti !!

Aakj pernah menulis d SINI tentang manusia akan diuji dengan berperingkat..bermula dengan glamor..harta..wanita dan kuasa..tiga perkara itulah yang bakal membuat manusia hancur..buat manusia Halalkan segalanya..

Anjing yahudi yang d rasuk iblis akan halalkan zina ;

-Walau d tangkap dalam bilik hotel atau dalam gerabak keretapi dengan bini kawan atau bini orang..iblis akan kata..tak luak pun..atau nik aziz kata..Allah dah maafkan dan yang paling sesat bila saksi bagitau nik aziz pernah kata dosa berzina ni kecik je...

Anjing yahudi yang d rasuk iblis akan halalkan rasuah ;

-mereka akan guna apa saja istilah untuk selamatkan diri bila rahsia kejahatan mereka terbongkar..istilah seperti Hadiah..Sumbangan..Sedekah akan ligat berputar demi nak selamatkan nama suci mereka..

-terbaru..puok kera ni sanggup rasuah tanah yang bernilai Rm30 juta, tanah milik rakyat..tanah yang d amanahkan pada mereka..nik aziz d dakwa kerana membeli jawatan Menteri Besar Perak..supaya nampak Pas yang memerintah Perak..masa tu Dap babi tak setuju wakil pas jadi menteri besar...

Anjing yahudi yang d rasuk iblis akan halalkan Cerai Bai'ah ;

-puok kera yahudi ini amat takut hilang kerusi yang mereka menang dalam PRU walaupun bukan duit mereka yang d gunakan semasa PRU..duit sedekah ceramah..duit Tabung Memali yang hilang berjuta ringgit..duit dana pinjaman Dap dan duit dari hasil tanah rakyat d jual kepada cina singapore dan cina dap..!!

-ketakutan ini menyebabkan mereka buat peraturan rahsia..perjanjian IBLIS..perjanjian atau mereka labelkan dengan nama islamik..BAI'AH supaya nampak lebih islamik hahaha..CERAIKAN isteri anda talak 3 kiranya anda lompat parti !!..inilah perjanjian IBLIS yang d reka oleh dewan ULAMAK pas..dewan yang penuh dengan manusia iblis dan sesat !!

Kalau aakj nak sebaraikan kesesatan puok kera yahudi ni maka panjang lah berjela ke bawah..hahaha..ambik yang penting dan sesat terkini dahla..ni pun Iblis yang baca artikel ni dah panas...tuiHHHHH !! ludoh sikit supaya Iblis tak marah hahaha mampuslah kiranya anda bersama Pas !!



Cerita gambar d atas..klik d SINI


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger