Label 10

Home » » CERAMAH ANWAR MINTA NYAWA JUAL NAMA ULAMA !!

CERAMAH ANWAR MINTA NYAWA JUAL NAMA ULAMA !!

Written By AAKJ on Tuesday, December 4, 2012 | 2:00 PM



Anwar Ibrahim menegaskan, tiada seorang pun rakyat bakal menerima nasib dan kezaliman sama seperti dialaminya sepanjang 14 tahun ini.:

 “Dulu, istana mana yang saya tak pernah pergi? 
Santapan mana yang saya tak pernah makan? 
Darjah kebesaran dari negeri mana saya tak dapat? 
Sabah, Perak, Pulau Pinang. 

“Kemudian saya dimasukkan ke penjara enam tahun. Dipukul, dihina, dari pakaian penuh sehingga telanjang, diberi makanan dalam plastik dan dibaling seperti anjing,” katanya menimbulkan suasana kononnya sayu 3,000 rakyat Pasir Salak pada ceramah Jelajah Merdeka Rakyat malam tadi.

 “Sampai saya rasa ‘give-up’, saya nak menyerah terus, tapi ada seorang tok guru datang dan nasihatkan agar jangan mengalah....


Hahahaha inilah anwar..dia dah tahu bahawa parti ciptaannya takkan kemana selepas PRU13 nanti..beliau amat yakin dengan kayu pengukur yang beliau ukur sendiri..tapi apa nak buat..dah melangkah maka langkah itu tetap kena teruskan kerana nak jaga maruah dan nak kekalkan fitnah beliau. Anwar dah rapat ke dinding..

Anwar dah tahu awal segala strateginya tak menjadi, janji yang d buat pada PRU12 banyak memakan diri sendiri, fitnah yang d cipta semuanya terpalit ke muka beliau sendiri dan diri sendiri d selaputi najis maksiat yang tak mungkin rakyat Malaysia terima...beliau amat yakin BN bakal menang besar dan lebih 2/3 !!

Kini langkah sumbang beliau terakhir..dengan nada bongkak dan dengan nada penuh menipu..beliau jual nama 'tok guru"..nama tok guru tidak d sebutnya..sekadar nak memberitahu pendengar ceramahnya bahawa "tok guru" amat rapat dengan beliau..tok gurulah yang minta beliau lawan..tok gurulah yang minta itu dan ini hahahah anwar..sandiwara d hujung nyawa..bagai telur yang sudah pecah sebelum berlabuh d hujung tanduk..pasrah..menunggu hukuman mati dari pengundi !!

Seluruh jentera anwar d kerah buat apa saja..lakukan fitnah apa saja..reka cerita apa saja..janji rakyat percaya..

Pasukan Jurugambar yang kendalikan pengimejan akan pastikan foto yang d ambil nampakkan betapa ramai datang dengar ceramah..

Pasukan logistik kena uruskan pengangkutan dan bayaran kepada pendengar yang d import dari luar..supaya nampak ramai yang datang..

Pasukan tentera maya akan buat cerita apa saja d facebook..twitter maupun blog..cerita rekaan tanpa fakta..janji supaya parti mereka nampak kuat dan rakyat makin ramai yang menyokong...

Pasukan penceramah..turunkan siapa saja yang d anggap ikon..artis lapuk..bekas pegawai kerajaan dan reka apa saja cerita agar pendengar percaya...

heheheh penat anwar kali ni..modal dah habis banyak...janji dengan sekutu luar dan dalam negeri macam-macam..duit dana ambik awal..last !! beliau bakal d buru !!










Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger