Label 10

Home » » BAPA LEUNIEY TAK IZINKAN NIK AZIZ NIKAHKAN ANAKNYA ?!!

BAPA LEUNIEY TAK IZINKAN NIK AZIZ NIKAHKAN ANAKNYA ?!!

Written By AAKJ on Tuesday, December 25, 2012 | 7:30 PM



Kasih bapa sampai ke hujung nyawa..kasih ibu bawa ke syurga..keduanya tetap sayangkan kita walau apa jua berlaku antara ibu dan bapa kita !!

Perasaan kasih mak dan ayah takkan luntur sampai bila-bila terhadap anak-anak..kasih mereka..tiada yang dapat tandingi..menangis malam merekalah yang bangun untuk suap anak yang kelaparan..hujan panas..merekalah yang redah untuk mencari rezeki..menyara anak-anak demi tak nak lihat anak susah kemudian hari..

Aakj ada dengar angin bertiup kencang..hehe bukan kerana musim ni musim banjir d kelantan..tapi angin menderu d Pasir Mas..Nik Aziz khabarnya kebulur nak tumpang glamor apek yang kononnya penjaga gol terhandal d kelate..malah d Malaysia..

Khabarnya bersungguh benar Nik Aziz guna orang tengah untuk lobi keluarga perempuan agar izinkan Menteri Besar Kelantan yang jadi juru nikah kedua pasangan ini...

Kalau benar khabar ini maka anda pikir sendirilah siapa Nik Aziz ni hahaha dah la tak segan malu..tak segan silu umumkan bahawa beliau akan terus bertanding d PRU akan datang..kalau menang lagi maka beliau telah nyatakan bahawa jawatan Menteri Besar tu miliknya !!

basso sodok kayu !!


Share this article :

+ comments + 3 comments

December 25, 2012 at 9:27 PM

Imej yang Nik Aziz bawa ialah imej ulama, serban special dan jubah. Jiwa sebenar ialah ahli politik, yang sering keluarkan "fatwa" untuk jawab isu. Nik Aziz faham intipati glamour, kempen, menyentap perhatian umum.

Lebih baik Nik Aziz duduk diam-diam berfikir tentang Amanat Hadi 1981 yang akan disoal malaikat bila mati esuk.

Anonymous
December 25, 2012 at 9:58 PM

Mungkin ini latihan untuk jadi MENTERI NIKAH KAWIN,kalau PR ke putrajaya.
Dailog dlm MUSANG BERJANGGUT akan di guna pakai...INI HUKUM SAYA BOLEH PADEMMMMMMMMMMMM.

Anonymous
December 27, 2012 at 3:12 PM

AKU PLAJAR AT SKOLAH PULAU MELAKA DULU.... AKU DA BIASA TENGOK TOK GURU KAHWINKAN ORANG.... SO, KO NY ASE PELIK SEBAB KO BUDAK KAMPUNG X KLUAR UMAH TRUS...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger