Label 10

Home » » Ahli Pakatan Paksa Anak Jiran Keluarkan Air Mani !!?

Ahli Pakatan Paksa Anak Jiran Keluarkan Air Mani !!?

Written By AAKJ on Friday, December 28, 2012 | 4:00 PM


Pada satu hari seorang lelaki tua berumur 75 tahun telah datang berjumpa dengan seorang doktor untuk membuat analisis kandungan jumlah sperma yang ada di dalam air maninya.
Kemudian doktor itu pun memberikan botol sambil berkata “Pakcik ambil botol ini dan esok datang balik jumpa saya bersama dengan contoh air mani pakcik di dalam botol ini ye.”

lelaki tua dengan spermanya

Pada keesokan harinya, lelaki tua itu datang kembali bersama botol yang diberikan oleh doktor semalam. Namun begitu doktor itu tengok di dalam botol itu kosong saja dan tidak ada lansung air mani orang tua itu. Lalu doktor pun bertanya kepada orang tua tersebut, mengapa tak diisi contoh air mani ke dalam botol tersebut.
Lalu lelaki tua itu pun menjawab. “Tuan doktor, ceritanya begini, memula tu saya gunakan tangan kanan saya tapi tak dapat jugak. Kemudian saya cuba guna pula tangan kiri saya pun tak dapat jugak. Kemudian saya suruh isteri saya tolong pula. Isteri saya memula guna tangan kanan tapi tak dapat jugak, kemudian guna tangan kiri pun tak dapat jugak.
Kemudian isteri saya cuba menggunakan mulut pula, memula dia pakai gigi dalam tapi tak dapat jugak, kemudian guna gigi di luar pun dapat jugak. Sungguh susah, akhirnya kami panggil anak perempuan jiran di sebelah rumah kami, dan dia juga telah mencuba gunakan mulut dan tangan tapi tak dapat-dapat jugak.” terang lelaki tua itu.
Doktor amat terperanjat. “Apa..! Awak mintak tolong dari anak perempuan jiran awak..??!!!!” Lelaki tua itu menjawab lagi. “Ya betul tuan doktor, bagaimana kuatnya kami berusaha, tapi masih tak dapat-dapat juga nak ……… bukak PENUTUP BOTOL nih…!”

aakj ; hehehe sori geng..aakj tak niat nak wat kluar cerita xx..ni sebagai pengajaran..kalu nak dengar berita..dengar elok2 bukan dengar sembrono dan tak paham berita..lepas tu kluar cerita fitnah !!

Hehe puok pakatan haram jgn mara aakj guna nama tu..memey puok kera ni suka zina bini kawan..zina bini orang..liwat staf sendiri..ehhh ye ke ambo tanya je ni hahahah

hehe selamat berhujung minggu geng !!

tqbestoneof4
Share this article :

+ comments + 1 comments

December 28, 2012 at 4:50 PM

Hahaha terbaik bro..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger