Label 10

Home » » WANITA MELAYU ISLAM YANG D BUNTINGKAN TIAN CHUA !! SYED HUSSIN BUKA MULUT ?!! NURUL PANIK ?!!

WANITA MELAYU ISLAM YANG D BUNTINGKAN TIAN CHUA !! SYED HUSSIN BUKA MULUT ?!! NURUL PANIK ?!!

Written By AAKJ on Monday, November 5, 2012 | 8:30 PM


Puok babi ni dok pikir camana cara nak alihkan perhatian rakyat dari masalah gejala dosa zina d kalangan mereka..gejala zina pemimpin babi ni makin kronik...tahap tak boleh ubah..ibarat kata ore kapong ambo..kambing pakai skirt pun babi ni akan tala..tuihHHH !!


Hingga hari ini..tuduhan RPK yang secara langsung tak d sambut atau saman oleh tian chua babi atau pihak anjing anwar yang bersangkutan...

Syed Hussin yang d katakan saksi utama kes zina dan bunuh bayi dari perut Melayu Islam yang berpartikan pakatan haram jadah sepi...senyap terus dan lari bila bertembung dengan soalan ini.

Apa yang babi-babi ni mampu buat adalah kalih perhatian rakyat..supaya jangan dok pikir kisah tian chua buntingkan Melayu Islam ini..apa mereka buat supaya rakyat lupa?

Anjing dan babi pakatan haram jadah ini terus menerus serang UMNO BN..buat kecoh sana sini dengan label taik 1.0 hingga 3.0..dan macam-macam label.

Rafizi lembu cuba selamatkan moral Anwar yang terkenal dengan nafsu babi melanggan pelacur tua dengan buat serangan terhadap semua pemimpin BN..UMNO..kononnya ada kereta mewah dan sebagainya..hahahah gilOO !! kereta dan rumah mewah anwar tak nak cerita? Bas mewah tak nak sebut ?



bersambung....nurul..kenapa tergesa nikah ?
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger