Label 10

Home » » TUJUH "AGAMA BARU" BAKAL D PILIH ANAK NURUL !!

TUJUH "AGAMA BARU" BAKAL D PILIH ANAK NURUL !!

Written By AAKJ on Monday, November 26, 2012 | 12:00 PM


1. Jediism - agama Jedi

George lucas menyedari apa yang dia mula. Dengan peperangan bintang filem beliau, beliau membentuk sebuah gerakan keagamaan yang diilhamkan oleh gelombang gerakan generasi palsu cahaya pedang, askar jubah nilon nerdy.


Penganut, atau "dunia sebenar" Jedis percaya kuasa benar-benar wujud.


Menurut mitos, star wars, daya tenaga yang memegang alam semesta bersama-sama dan mengalir melalui bahan setiap (jelas dipinjam beberapa konsep dari agama Timur).


Jedis adalah seorang rahib / pahlawan yang mampu mengawal dan menggunakan kekes!s3, dk> terikat dengan kod moral dan keadilan.


Jadi anda boleh melihat setiap mathlete memohon untuk menggunakan pedang cahaya untuk menebuk dahi penjenayah.


Jediism dirujuk sebagai campuran Taoisme dan Buddha yang juga menggabungkan unsur-unsur kesatria zaman pertengahan. Walaupun tiada doktrin rasmi, semua ini kononnya "Jedi kod".


Walaupun saya telah tidak disahkan, terdapat khabar angin bahawa tua Jedi daya sesiapa yang ingin menyertai untuk duduk di dalam bilik gelap dan menonton trilogi asal 16 kali berturut-turut.



2. Gereja ed kayu



Ed kayu terkenal di Hollywood sebagai salah satu pengarah terburuk sepanjang masa.
Sejak kematiannya beliau mendapat status kultus, dan eksploitasi hidupnya dibawa oleh Johnny Depp dalam filem ed kayu 1994 (diarahkan oleh burton pasukan).
Ed kayu imej yang paling terkenal adalah Pelan 9 dari angkasa lepas, yang sebenarnya adalah filem terakhir Bela Lugosi.
Jadi gereja label ed kayu (atau "woodism") itu sendiri adalah agama budaya pop yang menjangka untuk membawa kerohanian kepada orang yang tidak mencari dalam agama arus perdana. A "agama punk-libertarian" jika anda mahu. Mereka melihat sebagai penyelamat ed kayu (tetapi bagi rekod gereja, bukan penyelamat yang dimaksudkan.)
Termasuk menegakkan prinsip-prinsip moral dan idealisme edward d. Kayu dan mengajar ed pemahaman jumlah dan penerimaan, tanpa mengira apa yang masyarakat moden mengatakan.
Kayu juga merupakan "wadam (penakut)" di Amerika Syarikat pada tahun 1950-an ... mungkin bukan masa yang menyeronokkan untuk mempunyai krisis identiti seksual pada masa itu.
Gereja mendakwa terdapat lebih dari 3000 "woodites" pusat di seluruh dunia.

3. Aetherius Society


Apa yang anda lakukan jika anda telah terjebak sebagai pemandu teksi, tetapi juga mempunyai semangat untuk Yoga? Jawapannya adalah jelas ... anda membuat agama anda sendiri.
Pada hari yang tenang dengan tiada kesesakan pada tahun 1954, King George sedang duduk bersendirian di apartmen beliau di London apabila tiba-tiba, keluar Alf, ("Aetherius") menjerit:
"Sediakan diri anda! Anda akan menjadi suara wakil planet. '
Jadi dia hanya mempunyai ia.
Raja mula Aetherius Society berharap untuk menggabungkan dasar asing "Sarjana Kosmik" dan Yoga menjadi sesuatu yang berguna yang akan membawa keseimbangan kepada manusia.
Mereka percaya Isa, Buddha dan Krishna sebenarnya alien dan salah satu daripada tuntutan mereka adalah bahawa alien memberi amaran kepada mereka empat jam sebelum bencana Chernobyl.
Mereka mendakwa mempunyai semua penganut kira-kira 650 orang.

4. Raelism

Tidak boleh kalah oleh seorang Inggeris, Perancis (perlumbaan kereta pemandu Claude Vorilhons) telah berkata bahawa beliau juga telah dihubungi oleh orang asing, dan hubungan antara manusia asing. Alien digelar Rael ("Raelism").


Rael alien tuntutan (aka Claude) membawanya kepada planet Elohim di mana, selain melepak dengan orang asing itu sendiri, dia mendapat peluang untuk bertemu Isa, Buddha, Joseph Smith dan Confucius.


Alien memberitahu Rael tiga perkara penting yang perlu diingat:


1. Manusia yang dicipta di makmal asing DNA asing 25,000 tahun lalu.
2. Alien akan berhenti di Jerusalem pada tahun 2025
3. Itu Rael terpaksa menyampaikan mesej keamanan dan "pengantaraan berahi" kemanusiaan
Mereka mendakwa mempunyai kira-kira 30,000 pengikut.

5. Happy Sains Agama




Anda membuat keputusan untuk melibatkan diri dalam undang-undang ... tidak berjaya. Anda cuba dalam kewangan ... tidak berjaya. Anda mengambil beberapa kelas di kolej komuniti anda, meningkatkan sebahagian tersembunyi kesedaran anda dunia roh dan dimensi 9 poof ... langkah logik seterusnya adalah jelas ... Anda mula agama sendiri (tema yang berulang-ulang di sini).


Itulah cerita Okawa Ryuho dan agama Sains Happy. Dan ya, agama adalah "besar di Jepun."


Okawa percaya misinya adalah untuk membawa kebahagiaan kepada semua manusia. Beliau juga percaya bahawa dia adalah penjelmaan spiritual tertinggi El Cantare (tidak boleh dikelirukan dengan 2007 filem Marc Anthony / JLo El CANTANTE).


Beliau mempunyai filem melanda, dia mempunyai sebuah buku terlaris (beberapa yang dia mengatakan dia disalurkan melalui semangat Muhammad, Buddha, Isa dan Confucius). Melucukan bagaimana semua orang-orang ini seolah-olah bergaul dengan tokoh-tokoh agama yang hebat.


Jangan sekali-kali menyekat rakyat dari bawah yang memberitahu saya untuk membantu manusia ... tidak, ia sentiasa memberitahu saya ... Jesus dan Buddha memberitahu saya bahawa ... dan Confucius berbisik.


Tuntutan lain termasuk nubuatan bahawa malaikat Jibril muncul di Bangkok (rawak) dalam tempoh 50 tahun, dan bahawa makhluk asing akan mula melawat kami dalam tempoh 300-400 tahun.


Okawa juga memasuki senario politik di Jepun, dan juga mula partinya sendiri, "Kesedaran Parti Happy" walaupun setakat Jepun telah mengekori sedikitsekali. Mereka mahu menggandakan penduduk Jepun kepada 300 juta kerana beberapa sebab, dan juga mengeluarkan video promo yang mendakwa bahawa Korea Utara merancang untuk menyerang dan menjajah Jepun.


6. Pana Wave

Saya pasti kita semua pada satu ketika bimbang bahawa telefon kami boleh goreng otak kita. Sudah tentu, seseorang hanya memikirkan sesuatu yang sedikit terlalu jauh.


Meet Yuko Chino. Beliau memulakan Wave Pana sebagai agama yang merangkumi sedikit Buddha, Kristian, dan secubit secubit Zaman Baru. Salah satu sebab adalah bahawa haiwan itu akan meningkatkan kesedaran tentang bahaya gelombang elektromagnet, yang mana beliau mendakwa beliau adalah punca perubahan iklim dan kerosakan alam sekitar yang lain.


Ini adalah di mana mereka mengambil perkara yang terlalu jauh. Mereka memutuskan bahawa fenomena keseluruhannya adalah sebenarnya satu plot komunis untuk membedil mereka dengan gelombang EM sebagai satu cara untuk membunuh pemimpin mereka Chino.


Jadi mereka berpakaian dalam pakaian putih (di samping gaya, nampaknya mereka menawarkan perlindungan terhadap gelombang EM), memakai topeng putih, memandu sebuah van putih, dan berkeliaran di desa mencari tempat khas yang tercemar oleh gelombang berbahaya.Beberapa PR gaffes gila cuba untuk menculik meterai terkenal (bersamaan dengan cuba untuk mencuri panda Ling Ling) untuk mencegah Harmagedon, mendakwa planet-10 akan menyebabkan bumi untuk menterbalikkan kutub, dan beberapa tuntutan kiamat lain tidak pernah terbukti.
Mereka masih melanjutkan misi mereka terhadap gelombang, dan tampak luar biasa ketika mereka melakukannya

7.Prince Philip Movement

Anda mungkin menganggap bahawa lelaki yang dikenali sebagai yang paling lama berkhidmat pasangan England lama (kepada Ratu Elizabeth) akan mempunyai nilai yang sedikit kepada masyarakat. Kami lelaki Philip tuhan di Pasifik Selatan.

Yaohnanen Vanuatu suku percaya bahawa Putera Philip adalah tuhan, kanak-kanak berkulit pucat yang mempunyai semangat perjalanan laut gunung ke tempat-tempat yang jauh, berkahwin dengan seorang wanita yang kuat, dan satu hari kembali ke tanah mereka.

Pergerakan Putera Philip sejenis "kultus" ditemui di Pasifik Selatan, di mana kaum yang memberi tumpuan kepada mendapatkan kekayaan material negara-negara perindustrian. Mereka melihat bahan canggih telah dicipta oleh roh-roh atau nenek moyang mereka, tetapi ia tidak adil dirampas oleh negara-negara lain.

Kebanyakan kultus kargo bermula pada (atau selepas) Perang Dunia II apabila sebilangan besar barangan dibekalkan oleh tentera melalui rantau ini. Apabila perang berakhir dan ditutup asas, penghantaran lebih. Jadi pribumi berdaya usaha apa? Mereka mencipta lapangan terbang palsu dan radio palsu dibuat dari kelapa hasrat boleh datang penghantaran depan untuk meniru apa yang mereka lihat.

Jadi apabila pasangan diraja mengadakan lawatan rasmi ke Vanuatu di tahun 1974 (hadiah yang mengandungi tidak kurang), lagenda Putera Philip berkembang lebih mendalam.



TQZAMRISPOON
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger