Label 10

Home » » PATUTLAH DIA DOA HANCUR UMNO BN !! BISNIS DIA JUAL DOA ?!! KAH KAH KIOOOK !!

PATUTLAH DIA DOA HANCUR UMNO BN !! BISNIS DIA JUAL DOA ?!! KAH KAH KIOOOK !!

Written By AAKJ on Sunday, November 18, 2012 | 4:00 PM




Got U !! mana mau lari abe haji hahaha..Allah Maha Kaya..Allah Maha Adil !! Takbirrrr !!!

Aakj sengaja letak banyak poster ceramah supaya antara kita ada yang dapat buka mata..buka hati untuk lihat segala kebenaran dan kelemahan kita sebagai manusia !! huhu

Pertama..perati molek hahah iklan ceramoh bodoh ni..apa yang sahabat nampak...adehhhh nampak tak..saja aakj tak nak repair dengan letak sebarang tanda..biar kekalkan keasliannya...

Nampakkan..DOA..perkataan itu d setiap poster ceramahnya..hehe jual jus doa rupanya..samada itu produk dia atau dia ejen nik aziz atau dia dan nik aziz ada share dalam produk ni aakj tak nak ulas..nama jus je tu..letak DOA sekodar nak menipu..kononnya kalau minum air dia..berkat hahahah bingai ke apa puok ni !!

Kedua..patutlah anwar berahim sibuk ulang alik ke Negeri Sembilan..rupanya nik aziz dah pasang siap dah jentera dia d sana..dulu mangkok ni mana ada nama..semenjak dua menjak ni je jadi agak sohor sebab anwar dok guna dia kot hahaha opsss anwar bayar ke abe haji ??

Aakj harap UMNO BN Negeri Sembilan..perati la mana surau dah d jadikan markaz puok celaka ni !!

hehehe DOA....jus doa..ngarut dan tiada dalam Quran dan Hadis !!


Share this article :

+ comments + 3 comments

November 18, 2012 at 4:26 PM

Assalam bro.
Terbaik..

November 18, 2012 at 5:23 PM

aik!!! doa pun boleh jual beli ke? kalau tak bangang apa kejadah lg nk sebut. doa tu free je. kalau mintak org alim ke, ulama ke tolong doakan, wajar bg saguhati sbb gunakan masanya, bukan utk jualan. "BAGI AKU JUS DOA TOK GURU DUA TONG"...

Anonymous
November 18, 2012 at 8:55 PM

jgn ckp takde dlm hadis , awak tak tahu ..
jgn fitnah , Allah lbih mengetahui .. ada sebab kenapa PAS buat demikian

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger