Label 10

Home » » NIK AZIZ TAK PERNAH BACA CERITA PERANG NABI SAW !! CERITA DAKWAH NABI PUN DIA GAGAL !!

NIK AZIZ TAK PERNAH BACA CERITA PERANG NABI SAW !! CERITA DAKWAH NABI PUN DIA GAGAL !!

Written By AAKJ on Wednesday, November 14, 2012 | 10:30 PM



Nak ukur ilmu seseorang tang sesuatu perkara bukan susah..nak tahu bukti bahawa manusia bukan tahu semua pun tak susah..!!

Yang susah dan payoh nak nak cari manusia mengaku kelemahan diri..lemah yang membawa sifat nak belajar dan menjadi manusia yang semakin tawadduq..bukan ego atau bongkak makin meninggi bila d puji bahawa dialah tahu segalanya !! huhuhu

Nik aziz pun bukan alim segala hal dan bukan tahu semua perkara..kekadang benda mudah pun dia jawab tak berapa nak kena..orang muda kata jawab dengan kepala lutut !! hahaha opsss 

Tanyala siapa pun..murid awal sekolah menengah pun tahu sejarah perang pertama umat Islam, perang yang membawa maksud menyebarkan Islam ke seluruh dunia..Perang Badar..tanya sapa pun..apakah d perang itu Nabi saw merangkak, merayu pada golongan kafir dan munafik supaya bantu tentera Islam ?

Siapa yang kononnya berhajat besar nak bantu Nabi saw dan akhirnya membuat 1001 alasan untuk tidak ke medan Badar ? Apakah Nabi saw kecewa dengan mainan mangkok laknat yang hanya menipu Nabi saw dan Sahabat r.a ketika itu ? Takkan aakj tanya aakj kena jawab hehe..

Perang Uhud ?, Tabuk, Khandak atau Ahzab ? malah lain-lain peperangan...adakah Nabi merayu umpama balaci kepada musyrikin dan munafik ketika itu ? Nauzubillah !!

Apa maksud sebenar Nik Aziz d atas sana ? teruk sangat ke hakikat Allah bersama mukmin? Tak yakin ke Allah bersama yang benar dan bermujahadah kerana agama Allah? ehhh takkan aakj tanya..aakj kena jawab juga hehehe..

Mohon sesiapa beri je komen kat ruang bawah ni..kita segarkan otak dengan diskus benda baik baik hehe..silaaa...
Share this article :

+ comments + 3 comments

November 14, 2012 at 11:14 PM

Salam perjuangan..Terima Kasih AAKJ..

Anonymous
November 15, 2012 at 9:15 AM

Setuju benar dgn AAKJ, (PAS) Parti Ajaran Sesat ni memang dah jauh kesesatannya sehingga tidak yakin lagi dengan bantuan Allah swt kepada orang mukmin, sebab dia org bukan mukmin, setakat umat berkebajikan. Orang tua nyanyuk ni dah makin tersasar dari landasan Islam sebenar kerana tamakkan kuasa. Semuga Allah swt menjauhkan aku dan keturunan ku dari menjadi pengikut orang tua ni.

Anonymous
November 16, 2012 at 10:51 AM

Asal boleh jela bercakap...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger