Label 10

Home » » MUKTAMAR TAIK !! BINCANG MASALAH RUMAH ORANG..TAIK PENUH KAT JUBO# SENDIRI HAPAK KOHONG !! tuihHH !!

MUKTAMAR TAIK !! BINCANG MASALAH RUMAH ORANG..TAIK PENUH KAT JUBO# SENDIRI HAPAK KOHONG !! tuihHH !!

Written By AAKJ on Thursday, November 15, 2012 | 9:00 AM


Heheheh mampusslaaa kalau kita sebagai manusia waras dok anggap muktamar taik yang d saban tahun d anjurkan pas celaka ni sebagai sebuah event yang penting dalam diary Malaysia !! tuIHHHh !!

Sekadar datang makan angin d Kelantan..lepas tu dah siapkan stadium untuk berhimpun..kononnya nak tunjuk betapa ramainya rakyat Kelantan yang sokong pas celaka ni.

Datang nak shopping kat Rantau Panjang atau Pengkalan Kubur, siap bawak dengan bas lagi penyokong semua dan yang paling terkena..ada yang ambil kesempatan anjurkan percutian d Kelantan sempea cuti sekolah..siap buat pakej lagi hahahah..semuanya ambik kesempatan..supaya nampak ramai !! aakj dengar ada bos yang tertipu..staff ambik cuti..kononnya ada hal peribadi..walhal pergi makan angin d muktamar..banyak jualan murah katanya hahaha

Aakj harap..gunalah mesyuarat ini untuk bincang d mana cacatnya parti anda semua..jangan dok sibuk jaga kain orang..kain sendiri dok heret taik hahaha opsss...bincang juga hal pakatan haramjadah anda semua..usah bincang hal UMNO BN..mereka lebih tersusun..kain anda dah rabak !!

Satu pesanan aakj..ini artikel selamat datang ke Kelantan..pesanan aakj..hati-hati booking hotel d Golok, Thailand...team aakj ramai d sana hahaha..malam ni malam NAT..ramai akan penuhi dangdut dan karok d sana..live show jantan layu pun ada...Kamera kami zoom jauh yaaa hahaha tak yah dok dalih..semua dalam poket..tanya mat sabu..buat apa dia d Golok hahahah ehhh ye ke sabu !!

...sambung...

Share this article :

+ comments + 1 comments

merbah desa sgt
November 16, 2012 at 12:23 AM

ini menunjukkan PEMBANGKANG meletakkan POLITIKNYA diatas sekali dan ugama[islam]dibawah.islam disamaratakan dengan ugama lain sehinggakan MESJID dijadikan PENTAS POLITIKNYA.dah macam negara singapura.bila berlaku perkara macam ni[siap gambar sebagai bukti sekali] penyokong pembangkang tak komen pon.mereka cuma komen perkara2 yang tak ada bukti.ini yang dinamakan POLITIK HATI PANAS.hati panas tak tentu pasal. kalau kita nak berpolitik kita sepatutnya menggunakan akal bukan menggunakan hati.dari itu kita kena berfikir menggunakan AKAL bukan berfikir menggunakan HATI.kerana perpatah mengatakan kalau kita ikut kata hati kita mati.kalau kita ikut kata akal kita bertawakal.didalam ALQUR'AN ada menyebut HENDAKLAH KAMU BERFIKIR AGAR KAMU BERTAKWA.WALLAHU'ALLAM.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger