Label 10

Home » » MUKTAMAR TAIK !! AHLI PAS NAK HJ HADI JADI PM !! TAKBIRRRR !! kah kah kiokkkkKK !!

MUKTAMAR TAIK !! AHLI PAS NAK HJ HADI JADI PM !! TAKBIRRRR !! kah kah kiokkkkKK !!

Written By AAKJ on Sunday, November 18, 2012 | 10:00 AM


Dengung kepala macam mabuk pucuk ubikayu..telinga terasa macam nak keluar nanah..kerongkong geli geli..tuiHHHH berita apa yang aakj dengar nih hahahha !!

Puok pas celaka ni tak sekoloh ke apa? tak baca dan tafsir akhbar celaka milik mereka sendiri ke ? tak dengar ceramah sambil kutip sedekoh ke hahaha mimpi taik apa u all ni nak cadang Hj hadi awang sebagai PM ?

Puok pas ni saja nak malukan Hadi awang ke ? aakj dengar dia sendiri yang TAK NAK !! faham ke tak atau memang ada golongan yang nak padamkan terus hadi dalam dunia politik ?

Tengokla bila anwar d tuduh dan dalam perbicaraan liwat dengan saipul..budak bancuh kopi dia..apa WANITA PAS buat ? hahaha bayar ke free ?
Mehh tengok video songsang dan betapa wanita pas SAYANGkan anwar hahaha ;



Kalau dah wanita pas sanggup mengangkang menjerit rosak akhlak untuk anwar..bersorak bagaikan orang gila..bagaikan gila seks..huhuhu hadi awang ada muka nak tonjolkan diri sebagai calon PM ? hahahah mimpi kunyitla hang semua...sorry parpu..aakj pinjam perkataan kunyit hang jap hahaha penambah rasa.

Nik aziz dan seluruh bala keluarganya pun sayangkan anwar dan akan hukum sapa saja yang cuba kritik anwar..hukuman fatwa nik aziz akan terus berjalan..nak usik anak anwar pun nik aziz mengamuk..nikan hang semua nak cuit anwar ? hahahaha

Tu pun belum kira mat sabu dan 9 budak taik yang d sebut-sebut ada terima Rm 15 Ribu sebulan..betul ke mat..aakj tanya dan rakyat malaysia nak tau ni..katanya Dap yang bayar elaun tu hahaha pas tak mampu nak bayar atau pas bayar sikit dan kebas pula duit dap ? sapa yang suruh ni ? Anwar? hahaha..

Ada sebab dap tak nak pas dan dap pilih anwar..

Kalau depa pilih pas sebagai PM..susah nak jadikan lembu..susah nak cucuk hidung sebab skandal hadi awang tak jelas..kecuali setiausaha agung pas yang d cadang jadi PM..senang..dah ada video zina dengan pelacur cina katanya hahaha ye ke abe haji..

Dap seronok sangat kalau anwar jadi PM..u all jangan buat tak tahu..kes liwat I & II dalam poket Karpal singh..haha kalau karpal mati pun..rahsia tu dah selamat dalam poket warisan dan kerabat beliau..tah ada tape atau video bergambar PENGAKUAN ANWAR tentang kisah sebenar liwat ini..hahaha mampusss...

Tapi yang sebenarnya..dap pun nak jadi PM..hahaha ehhh ye ke..cuba kalau semua perlembagaan d bubar dan gubal semula..Sultan & Raja akan tiada..hak istimewa Melayu bakal jadi sejarah..segala yang d persetujui semasa nak capai merdeka dulu akan d hapuskan..sebab..semua dah mereka dapat..nak KUASA je lagi !!

Bukan aakj cakap kosong..dah ada desakan dari puok babi ni..tanya irene fernandez..dia nak hapuskan apa !! tanya la..tuihHH !!

...sambung...


Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
November 18, 2012 at 11:34 AM

jgn mimpi la PAS akan jd PM... taraf lu mcm ANJING je dlm PR tu... jgnla buat2 tak sedar...tolol btoi !!!

Hisham
November 18, 2012 at 12:07 PM

AAKJ nak jadi apa pulak?
kalau puak pas macam babi, puak AAKJ jadi biawak. sama sama samala kau org semua haram jadah.
pasal yg kau org sebuk dgn muktamar depa?
biar lantak dial org le!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger