Label 10

Home » » FOTO & VIDEO !! BIODATA PEMBACA DOA HANCURKAN UMNO BN !! DIA PENYOKONG PELANGGAN PELACUR ?!! tuihhhHH !!

FOTO & VIDEO !! BIODATA PEMBACA DOA HANCURKAN UMNO BN !! DIA PENYOKONG PELANGGAN PELACUR ?!! tuihhhHH !!

Written By AAKJ on Saturday, November 17, 2012 | 8:30 PM




Jangan kita terpesona dengan gelaran..jauh sekali dengan pakaian yang hanya berniat songsang..hancur lebur..punoh ranoh pakaian Nabi saw !!

Tadi aakj dah keluarkan entri DOA LAKNAT UNTUK UMNO d SINI..

Cuma kali ni aakj nak ajak sahabat semua supaya nilaikan sendiri apa kandungan doa yang d baca oleh kononnya ulamok hahaha babok abe aji !!

Cu dengar molek..tukang doa yang disediakan teks doa tu dok meracau dan merapu salahkan UMNO BN dalam teksnya..kes rogol salah UMNO BN..anak jadi bohsia dan bohjan pun d salahkan UMNO BN dalam doa yang d tulis teksnya !!

Entah teks doa ni dia tulis sendiri atau ada yang sediakan untuknya..ambil kesempatan bila ramai datang maka formula 40 orang doakan maka Allah akan makbulkan hahaha ye ke..nas mana abe haji ?

Doa minta nak ke putrajaya..hehe kita sebagai manusia yang masih waras..sama-sama kita tunggu..kalau puok ni GAGAL ke putrajaya..nak salahkan siapa? doa yang salah atau tukang doa yang salah atau nak salahkan ALLAH swt ? Nauzubillah !!

Anda semua doakan agar Allah panjangkan umur kita..kita sama-sama lihat..apa alasan kalau depa tak berjaya ke putrajaya...yakinlah depa dah sediakan alasan...solat hajat dalam stadium dengan jenama baru perdana d hujungnya dah beratus kali buat...kita tunggu...

Dulu doa pecah perut kat PM !!

Kini doa hancurkan umat Islam UMNO d baca oleh adeknya..babok !! :

Pembacaan doa berkenaan dilakukan oleh adik Nik Abdul Aziz Nik Mat bernama Nik Razi Nik Mat. 

Nik Razi ini jugalah yang membentangkan usul mempertahankan tindakan jijik Anwar Ibrahim menyuntut pelacur dari China pada tahun lepas dalam Muktamar Dewan Ulama PAS di Shah Alam.


Yang nok sukkonya..haji hadi boddo kata doa orang teraniaya dan d zalimi boleh dan Allah terima !!

Aakj tak nafi..itu hadis sahih !!

Sapa yang d zalimi ? Adun dan MP pas celaka ?, adun dan MP pakatan haramjadah ? hahaha mereka d zalimi ? miskin papa kedana..bini berapa orang ? rumah berapa biji ? gundik ? hahaha babok juga mung ni hadi !!

Siapa paling kaya d kelantan ? menantu nik aziz ke anak nik aziz atau kroni nik aziz ? siapa rakyat Malaysia yang d zalimi ? siapa rakyat Malaysia d haramkan ada rumah ? d haramkan cari makan dengan kerajaan BN ?

tuiHHHH !! hadi awang..patutlah mung sendiri rasa mung tak layak jadi PM..patutlah Datuk Mashitah kata mung ada masalah hahaha opsss saman baru bermula..kita pasti ada cerita menarik kes hadi awang ada 3 bini ? ehhh 3 ke 2..aakj konpius ni hahahaa !!

Ada kerajaan BN haramkan pembinaan Masjid..ada kerajaan BN robohkan tokong dan berhala ? berapa biji Masjid d bina nik aziz sepanjang 22 tahun rakus memerintah ?!!



Share this article :

+ comments + 16 comments

November 17, 2012 at 8:37 PM

PAS PUSS PISSlah yang ZALIM dan JIJIK...sebab tu air di Kelantan KOTOR...siapa yang tak tahu?

Main AIR LIUR je kerja tak buat, SEMUA nak salahkan BN..

Kalau Kota Bahru pun tak boleh tadbir, ada hati busuk nak tadbir Negara..Waliyazubillahminzalik...

November 17, 2012 at 8:55 PM

Sepatutnya doa tersebut ditujukan kepada mereka yang zalim. tidak lah perlu dinyatakan umno atau sesiapa. apakah mereka ini ngat Allah itu tidak tahu siapa yang zalim

Anonymous
November 17, 2012 at 8:57 PM

ade ke Nabi Muhammad SAW ajar doa sesama islam macam tu???insyallag golongan atas pagar penentu kehancuran PAS setan bisu dan penyokong pluralisme agama bila le nak PRU ni dah tak sabau niii
sepanjang aku berdoa aku utamakan akhirat dulu bukan putar jaya heehheh bodo tua haram jadah

Anonymous
November 17, 2012 at 8:59 PM

Ustaz pas yang berperangai buruk, memdoakan sesama islam, lebih baik doa laknat ke atas israel yang membunuh rakyat Palastin, lagi banyak faedahnya,

ADA OTAK DIKURNIAKAN ALLAH, TAPI TAK TAHU BERFIKIR MANA YANG BAIK MANA YANG SALAH.TAK PAYAH PAKAI SERBAN SEBESAR TAHI KERBAU KALAU HATI LEBIH BUSUK DARIPADA TAHI.

Anonymous
November 17, 2012 at 8:59 PM

Yang zalim bukan UMNO tapi PAS, contoh kerajaan BN umno tidak pilip parti mana yang dapat bantuan BRIM. Tapi PAs pilih parti hijau pekat baru dapat habuan ladang rakyat. tidakkah PAS lebih zalim dari firaun.

Anonymous
November 17, 2012 at 9:04 PM

aku terbaca benda ni kat satu blog ni.. cuba check.. pewaris nabi atau sekadar ahli kitab?

http://satuhala.blogspot.com/2012/09/pewaris-nabi-atau-hanya-sekadar-ahli_29.html

Anonymous
November 17, 2012 at 9:16 PM

doa tu patut di tujukan pada peliwat negara dan pencacai yang menyokong pluralisme agama insyallah PRU ini golongan atas pagar penentu kehancuran pelliwat negara,penyokong murtad dan pluralisme agama

Hisham
November 17, 2012 at 9:16 PM

UMNO BN buat le jugak sembahyang hajat, Najib jadi imam, ibrahim Ali atau Zul Nordin bacakan doa. Gerenti makbul.

Anonymous
November 17, 2012 at 9:27 PM

lawak betul bila dalam doa mereka kata negara ni dah hancur kerana zina berleluasa,rogol dimana mana dll....Setahu aku benda tu semua meriah kat kelantan !

Suri rumah penghidap HIV tertinggi negara ni datang dari kelantan..Tak kan duduk rumah pon kena HIV?

gen2felda

November 17, 2012 at 9:28 PM

saudara hisham..jgn jd manusia bodoh! kita dikurniakan akal oleh Allah swt utk berfikir mana yg baik dan sebaliknya..umno tak perlu nak buat solat hajat semata2 utk mendoakan kemusnahan sesama islam dan itu bukan ajaran islam...igt saudara dan saya mengadap kiblat yg sama..

Anonymous
November 17, 2012 at 9:41 PM

Salam Saudara Hisham, Awak ni telah diberikan syafaat ke boleh tau doa siapa makbul doa siapa tidak??Jgn memeprmain mainkan perkara seperti ini.Saya tau awak pengikut setia PR ( dibayar atau mungkin secara ikut tanpa berpikir)..tetapi saudara...
Kita mempersoalkan cara saudara yg mengaku Islam ( PAS) mendoakan saudaranya yg lain ( beragama Islam) supaya KO..
Tidakkah saudara pernah belajar sedikit pon agama masa kecik kecik dulu..tidakka mak abah saudara bagitau adalah dilarang sama sekali mendoakan saudara seislam keburukan dan kemusnahan? arap gunakan akal pikiran.

Anonymous
November 17, 2012 at 9:45 PM

Tak perlu, orang Islam bukan cam tu caranya, makbul atau tidak bukan manusia tentukan.

November 17, 2012 at 10:14 PM

hisham kau tak boleh mendahulukan dari allah dalam gerenti makbul..hanya allah yg boleh gerenti.baik bertaubat.apa hak kau nak gerenti makbul?...itu hak allah
kau ni lebih dari tuhan

Anonymous
November 17, 2012 at 10:53 PM

Yang paling zalim ialah al Jubori,kakitangan bawahan di sontotnya,bini kawan sendiri di sapunya,bini sendiri apatah lagi makan hati berulam jantung di buatnya dan regim Israel yg menindas penduduk Palastine di sokongnya.Tapi Pas pun sama lah 'zalim' sebab mereka menyokong dan membela al Jubori.

Anonymous
November 17, 2012 at 11:21 PM

Hisham syg tak lawak langsung. muhasabah la diri ko tu ye.

Anonymous
December 4, 2012 at 1:11 AM

Tak perlu risau klu tak zalim...Allah maha mengetahui....cool....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger