Label 10

Home » » MAHFUZ BABUK CUBA HANCURKAN TABUNG HAJI ?!!

MAHFUZ BABUK CUBA HANCURKAN TABUNG HAJI ?!!

Written By AAKJ on Sunday, October 14, 2012 | 10:00 AM




Tak habis-habis dengki dan sakit hati puak fuckatan rakyat bila ada sahaja orang Melayu-Islam yang berjaya dan lebih kaya dalam perniagaan mereka. Sebelum ini mereka sering mengkritik Syed Mokhtar Shah bin Syed Nor Al Bukhary kerana kekayaan beliau sehingga mampu berdiri sebaris dengan bilionair kaum-kaum lain. Yang diungkit adalah hutang Syed Mokhtar, kononnya beliau mendapat bantuan kerana menjadi kroni UMNO sedangkan kekayaan yang beliau perolehi banyak digunakan untuk sedekah jariah kepada ummah tidak dinyatakan. 

Tak dapat mengkritik secara terbuka, puak-puak kafir harbi DAP terus mengkeldaikan puak-puak khawarij-syiah dalam PAS dan golongan munafik PKR untuk menyerang mana-mana individu Muslim yang berjaya kononnya sebagai kroni UMNO, kaya kerana monopoli, rasuah dan pelbagai lagi...nauzubillah. Ini terbukti jelas apabila puak-puak sekutu Dajjal ini menyerang pihak NFC, Mydin, KR1M, Felda, Risda, Petronas dan kini terbaru Tabung Haji.

Mungkin nak cover damage akibat keceluparan mulut Tuan Ibrahim Tuan Man yang menfatwakan jemaah haji PAS wajib menangguhkan pemergian haji mereka untuk menghadapi PRU13. Walhal beliau lupa jemaah haji tak semua sokong PAS, lebih ramai yang sokong UMNO-BN kerana mereka tahu terlalu banyak bakti yang diberikan oleh kerajaan BN selama 55 tahun jika nak dibandingkan dengan PAS yang hanya banyak bercakap tetapi hasilnya tiada. 

Terbaru dengan hasutan DAP dan puak-puak parasit PAS dan PKR, Mahfuz sefuckatan bising lagi kononnya gaji CEO Tabung Haji; Datuk Ismee Ismail begitu besar sampai RM1.5 juta. Setakat itu sahaja angkanya, tanpa memberi penjelasan samada gaji tersebut sebulan atau setahun, termasuk elaun atau tidak. Bila diterangkan gaji si CEO tersebut RM85,000.00 sebulan lagi terlopong para pencacai sambil membandingkan diri mereka dengan tuah si CEO tersebut, lantas terkumat kamit mulut mereka memaki hamun pihak kerajaan. Kafir harbi DAP memang tepuk tangan melihat ada Melayu haprak yang boleh diperalatkan untuk menjatuhkan Melayu lain.

Di tempat lain, para pencacai di bawahan pula menjalar ke kampung-kampung menceritakan kononnya Tabung Haji menyeleweng dana jemaah haji hinggakan ramai tak dapat pergi haji.. Walhal kuota dah penuh. Kuota pula ditentukan oleh Kerajaan Arab Saudi berdasarkan nisbah 1% bagi setiap jumlah penduduk sesuatu negara. Bukan boleh sesebuah negara main hantam hantar jer.

Tak henti setakat itu, para pencacai PAS pula memfitnah kononnya gaji CEO tidak sepadan dengan bidang tugasnya. Duit gaji sebesar itu kononnya boleh menampung haji ratusan bah ribuan jemaah haji yang lain. DAP pula menyambutnya dengan menyatakan ini berlaku kerana rasuah dan kroni. Zunar si kartunis gila pula akan diupah melukis kartun-kartun yang mengaitkan duit Tabung Haji dengan lembu NFC, kroni, gula dan sebagainya. Hebat fitnah gerombolan pemakan duit Yahudi Soros ini. 

Mudah sungguh kerja membuat manusia benci. Hanya perlu menggunakan air liur untuk membuatkan orang percaya. Cerita bohong dan fitnah diperbesar-besarkan. Lebih power kalau ramai yang menangis sambil bertakbir diselang-seli maki hamun kononnya kerajaan zalim. Tanpa disedari, tabung-tabung dan karung-karung yang beredaran telah berjaya mengaut kocek umat Islam yang terpana dan tertipu dengan mainan ahli-ahli politik pembangkang bergelar Islam demokrat @ parasit macam Mahfuz yang kerja sehariannya adalah menabur fitnah, fitnah dan fitnah.

Inilah terjadi apabila manusia tidak bersyukur dengan nikmat yang diperolehinya, sebaliknya sering mempertikaikan rezeki yang orang lain dapat. Seharusnya kita mesti bersyukur dan akur dengan nikmat yang Allah kuniakan. Jangan sesekali kita takbur, susah doa dan haji kita nak mabrur. Bimbang kelak kita tersungkur, mati nanti susah nak jawab soalan kubur.

Sebahagian fakta berkaitan urusan Lembaga Tabung Haji yang membuatkan DAP, PKR dengki dan PAS terliur...

· Menguruskan dana RM34 bilion bagi 7.8 juta pendeposit

· Kos sebenar menunaikan Haji – RM13,040.00 seorang 

· Subsidi kerajaan Malaysia – RM3,060.00 seorang

· Tambang Haji setelah subsidi - RM9,980.00 seorang 

· Subsidi Kerajaan tahun 2011 – RM100 juta

· Subsidi Kerajaan tahun 2012 – RM125 juta (peningkatan RM25 juta dari tahun sebelumnya)

· Kuota Haji kepada Malaysia - 28,000 orang (berdasarkan kuota 1% penduduk negara)

· Jemaah Malaysia diberi kelonggaran berada di Arab Saudi selama 40 hari berbanding jemaah haji negara-negara lain.

· Memiliki badan-badan perniagaan korporat dan anak syarikat yang berjaya menjana pendapatan Tabung Haji secara berterusan di dalam dan luar negara, antaranya;

o TH Plantation Bhd – menguruskan perladangan seperti kelapa sawit

o TH Properties Sdn Bhd – menguruskan pembangunan hartanah 

o TH Techologies Sdn Bhd – menguruskan sektor pembinaan 

o TH Travel and Services – menguruskan perkhidmatan, haji, umrah dan pelancongan

o Bank Islam Malaysia Berhad dan BIMB Holding – menguruskan perbankan

o TH Global Services Sdn Bhd – menguruskan restoran dan katering

o TH Marine Sdn Bhd dan TH Alam Holding (L) Inc. – industri sokongan marin 


Fakta-fakta ini mungkin ramai yang tak tahu atau buat tak kesah. Tetapi yakinlah bahawa puak-puak kafir harbi DAP memang amat dengki melihat apa sahaja kejayaan umat Islam sebagai sesuatu yang menyakitkan mereka. Sudah pasti aset-aset dan kekayaan Tabung Haji juga diintai untuk membiayai janji-janji Pakatan Rakyat demi mempercumakan segala-galanya jika mereka dapat memerintah Malaysia. Kerana duit Yahudi Soros cuma untuk huru-harakan Malaysia sahaja dan sememangnya tak cukup nak tampung subsidi kepada rakyat. Kalau menang, mereka akan tampil memberi pelbagai bantuan bersyarat lagi tersirat pula...

*Artikel ini adalah sumbangan pembaca MyMassa melalui e-mel.



sumber
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
October 14, 2012 at 10:23 AM

masih kat dunia lagi aku dah nampak puak puak hanjing @ keldai DAPigs ni bakal berkongsi bilik dgn tuannya di neraka nanti.....

tak habis habis dengki dengan kemajuan yg di capai oleh umat islam.....

Anonymous
October 14, 2012 at 10:23 AM

patutnya kena masukkan dlm manifesto pakatan anak haram mengerjakan haji secara percuma jika pakatan anak haram dpt tawan putrajaya!

Anonymous
October 14, 2012 at 1:16 PM

Mudah sungguh kerja membuat manusia benci. Hanya perlu menggunakan air liur untuk membuatkan orang percaya. Cerita bohong dan fitnah diperbesar-besarkan.

Sbb itulah dosa fitnah lebih besar dari membunuh.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger