Label 10

Home » » KAMERA D WAJIBKAN PASANG DALAM KERETA !! RAKYAT RUSIA SUKA BERSETUBUH DALAM KERETA ?!! VIDEO NIKAH SAHAJA !!

KAMERA D WAJIBKAN PASANG DALAM KERETA !! RAKYAT RUSIA SUKA BERSETUBUH DALAM KERETA ?!! VIDEO NIKAH SAHAJA !!

Written By AAKJ on Friday, October 19, 2012 | 4:00 PM

Satu persoalan yang penting untuk di tanya kepada pengguna kereta di Russia.

Adakah pemasangan kamera dashboard merupakan satu yang penting?apakah kepentingan kamera dahshboard kereta di Russia? kebiasaanya kita boleh melihat penggunaan kamera dashboard ini pada kereta peronda polis,tapi di Russia pemasangan kamera dashboard ialah merupakan satu perkara yang paling penting bagi pengguna kereta.



mengapa di russia kereta perlu pasang kamera dashboard 



Dah nampak ada something yang tak kena?Mari aku terangkan mengapa kamu lihat pejalan kaki di Russia seakan-akan sengaja mencetuskan situasi supaya diri mereka di langgar.


Di bawah undang-undang jalanraya di Russia,pengguna kereta yang melanggar pejalan kaki akan di kenakan hukuman yang berat jika mereka melanggar pejalan kaki sama ada dengan sengaja atau tidak.Pemandu kereta ini juga di kehendaki menanggung segala kos,bayaran,ganti rugi,insuran terhadap individu/pejalan kaki yang mereka langgar.

Bahasa mudahnya di sini,di Russia cara paling mudah untuk dapat duit yang lumayan ialah melanggar diri mereka dengan kereta. 
"In russia pedestrians hit cars"
Jawapan kepada persoalan di atas sudah terjawab:Pengguna kereta di Russia memasang kamera dashboard bagi merakam perbuatan "scam" pejalan kaki bagi mendapat wang dengan cara yang hina dan mudah.

AAKJ ; HEHEH OH AES !!

tqbucublog
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger