Label 10

Home » » JOM TENGOK WAYANG BERSAMA ISTERI PM !! HADIAH ISTIMEWA UNTUK KANAK-KANAK !!

JOM TENGOK WAYANG BERSAMA ISTERI PM !! HADIAH ISTIMEWA UNTUK KANAK-KANAK !!

Written By AAKJ on Saturday, October 20, 2012 | 12:30 AM




Datin Seri Rosmah sememangnya serorang yang bersifat keibuan yang sangta tinggi, saya begitu kagum dengan beliau yang sangat perihatin pada kanak kanak. Beliau sentiasa mempunyai idea untuk memberi kanak kanak kehidupan yang selesa dan gembira. Keperihatinan beliau sangat ketara bila beliau sentiasa memikirkan bermacam program untuk kanak kanak.
“Saya masih ingat di zaman saya masih kanak-kanak, kita meraikannya dengan menonton wayang dan makan makanan yang lazat bersama rakan-rakan kerana pada ketika itu ia diberikan percuma untuk satu hari kepada kami. Namun, saya tidak tahu mengapa ia tidak lagi diaplikasikan pada masa kini… saya rasa pemilik-pemilik restoren boleh membuat pertimbangan untuk memulakan tradisi ini semula bagi meraikan hari istimewa untuk anak-anak di Malaysia,” katanya.
Selanjutnya baca d SINI
Share this article :

+ comments + 1 comments

October 20, 2012 at 1:02 AM

Saya kagum dengan datin seri, sentiasa hendak membawa kebaikan kepada anak anak yang sedang meningkat dewasa, usaha murni ini sepatutnya kita sokong !!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger