Label 10

Home » » FOTO !! MENTERI BESAR MANA DENGAN WANITA SEPARUH BOGEL ?!!

FOTO !! MENTERI BESAR MANA DENGAN WANITA SEPARUH BOGEL ?!!

Written By AAKJ on Wednesday, October 3, 2012 | 6:00 PM




Gua tak tahu macam mana nak ulas tentang perkara ni beb.. Rasa malu.., marah.., kecewa.., dan juga geram pun ada bila gua diberitahu pasal ni.. Apa la perangai macam ni yang ditunjukkan pada umum..?

Sebenarnya bukan gua malu dan kecewa dengan Menteri Besar Perak, DS Zambry Kadir tu.., gua rasa terkilan dengan blogger penjilat selipar Nik Aziz yang gua rasa memang gila seks..

Sebelum ni, blogger kaldai tu guna gambar Tun Mahathir yang sedang cium pipi cucunya untuk buat fitnah.. Katanya, Mahathir cabul budak bawah umur.. 


Dan sekarang ni, blogger pemuja Anwar tu fitnah pulak Menteri Besar Perak kononnya Zambry melakukan kelucahan dan menganiaya seorang nenek yang separuh bogel..

Ishhh..., biasalah sorang tua macam tu berkemban je dirumah.. Takkan lah aurat nenek yang dah berumur dekat 90 tahun tu pun boleh buat puak-puak Pas naik nafsu..?

Kalau macam tu, susahlahhh.. Nafsu babi namanya tu beb..


Puok babi ni bukan boleh tengok kebaikan yang d buat oleh pemimpin BN...semua gambar akan d kona..spin babi namanya..tuiHHH !!


Selanjutnya baca d SINI
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger